جذاب ترین و بهترین پارک های آبی دبی در سال 1400

سه شنبه 6 مهر 1400
20:47
resana

پارک های آبی دبی

بی شک یکی از جاذبه های خیلی دوست داشتنی امارات، پارک های آبی دبی می باشد، برای آشنایی بیشتر با این پارک ها یک لیست خیلی جامع برایتان آماده کرده ایم که با خواندن این مطلب با تمامی پارک های آبی دبی آشنا خواهید شد، پس تا انتها این مطلب را مطالعه کنید.

آشنایی کامل با پارک های آبی دبی

اگر اهل بازی های آبی هستید و از طرفی دوست دارید در محیطی دلچسب اوقاتی را به خوشی بگذرانید قطعا پارک های آبی دبی گزینه بسیار مناسبی می باشد، افرادی که به دبی سفر می کنند قطعا از قبل برنامه رفتن به این پارک ها را چیده اند مگر با دبی آشنایتی نداشته باشند، در این مطلب نیز چندتا از بهترین ها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید با آگاهی کامل از این مکان ها دیدن نمایید.

پارک آبی لاگوانا دبی

پارک آبی لاگوانا که بی نظیرترین پارک های آبی دبی معروف است، کلی قسمت های سرگرم کننده و جذاب دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید از جمله: ریلکس، موج سواری، آب بازی، سرخردن و ... پارک آبی لاگوانا را می توان جز بزرگ ترین پارک های آبی در خاورمیانه دانست زیرا بیش از ده ها سواری دارد که دو تای آنها در خاورمیانه نظیر ندارند.

بازدید از پارک های آبی دبی

اگر عاشق هیجان هستید و جز انسان های نترس هستید سقوط آزاد را تجربه کنید و یا اگر اهل این کار ها نیستید می توانید در کلبه های مخصوص حسابی ریلکس کنید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

اگر تا به حال به پارک آبی واید وادی دبی نرفته اید حتما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید، این پارک جز بهترین پارک های آبی جهان می باشد و می تواند کلی برای شما خاطره زیبا و جذاب بسازد.

پارک آبی وایلد وادی برای هر سنی مناسب است و اصلا مخصوص قشر و سن خاصی نمی باشد و همه می توانند در این پارک به بازی بپردازند و لذت ببرند. این پارک داری انواع سرسره ها، سواری و ... است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

پارک آبی آکوافان دبی

آیا می دانید بزرگ ترین پارک آبی بادی جهان چه نام دارد؟ بله قطعا پارک آبی آکوافان دبی می باشد. آیا می دانید این پارک 5000 هزار متر وسعت دارد؟ این پارک با کنار هم قرار گرفتن تشک های بادی جمله I love dubai را می سازد.

بلیت های این پارک یک روزه می باشد و شما می توانید یک بار بلیت بخرید و از صبح تا غروب خورشید مشغول بازی در این پارک شوید.

این نکته را بدانید که قبل از رفتن به این پارک شما می بایست شنا کردن را بلد باشید نیاز نیست خیلی حرفه ای باشید، همین که بتوانید فاصله پارک تا ساحل را شنا کنید کافی است که حدودا 20 متر می باشد و فاصله زیادی نیست اما برای افرادی که شنا بلد نیستند می تواند امر مهمی باشد.

همه چیز درباره پارک های آبی دبی

خب به پایان این مطلب رسیدیم امیدواریم با خواندن این مطالب حسابی بهتان خوش گذشته باشد و با جاذبه های دیدنی دبی آشنا شده باشید. برای آشنایی بیشتر با مکان های تفریحی دبی می توانید به وبلاگ رسانا بروید و از مطالب کاربردی آن نهایت استفاده را ببرید، اگر اهل دبی هستید و یا قصد رفتن به آنجا را دارید بهتر است قبلش حسابی مطالب رسانا را مطالعه کرده باشید.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]