بهترین رستوران ها برای خوردن صبحانه در دبی

چهارشنبه 12 آبان 1400
20:48
resana

ٌصبحانه در دبی

اگر در دبی زندگی می کنید و یا قصد مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، بهتر است تا رستوران های معروف برای میل کردن صبحانه در دبی را به خوبی بلد باشید تا بتوانید یک صبح دل انگیز را در بهترین نقاط دبی و امارات داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم تا بهترین پیشنهادهای یک رستوران خوب برای صبحانه در دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید و این مطلب جذاب و خوشمزه را از دست ندهید.

بهترین مکان برای خوردن صبحانه در دبی

بهترین صبحانه در دبی

همانطور که میدانید صبحانه مهم ترین وعده غذایی می باشد و شما عزیزان می بایست حتما بهترین مواد مغذی با کیفیت بی نظیر را میل کنید زیرا لایق بهترین ها هستید و چه بهتر که این صبحانه را در کنار خانواده خود در یکی از بهترین مکان های دبی میل نماید و خاطره ای تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید.

اگر یادتان باشد ضرب المثلی وجود داشت که میگفت: "شام را با دشمنت بخور، ناهار را با دوستت، صبحانه را خودت بخور".

این ضرب المثل حاکی از این است که باید همیشه اهمیت خوردن صبحانه را هیچ وقت فراموش نکنیم و همواره جز برنامه غذایی بیاوریم، صبحانه خوردن در دبی کار بسیار لذت بخشی است که همواره باید یک بار آن را امتحان کنید، در ادامه شما را با رستوران های معروف آشنا خواهیم کرد.

رستوران Bistro Des Arts

هروقت اسم صبحانه می شود افرادی که در دبی زندگی می کنند و عادت دارند صبحانه ها به بیرون بروند حتما این رستوران را به یاد خواهند اورد. این رستوران فرانسوی می باشد می توانید با پرداخت 100 درهم از میز سوشیال که شامل شیر تازه، آبمیوه و ... است استفاده کنید.

آدرس این رستوران جذاب در شهر دبی مارینا می باشد،

رستوران Bystro

این رستوران دارای فضایی بسیار شیک و مدرن می باشد، همچنین این رستوران باب کسانی است که کودکان خردسال دارند حال شاید بپرسید چطور؟ این رستوران یک فضای اختصاصی و باز به همراه کلی اسباب بازی برای کودکان شما در نظر گرفته است.

همچنین قهوه های داغ این کافه نیز بسیار خاص است و پیشنهاد می شد حتما یک بار طعم آن را بچشید.

این رستوران در پارک جمیرا قرار دارد.

رستوران The Boardwalk

این رستوران باب افرادی است که خوابالو هستند و صبحا دیر از رخت خواب جدا می شوند مناسب است، منوی این رستوران با غذا های خوشمزه ای از جمله نیمرو به سبک شاک شوکا، کیک و ... می باشد..

این رستوران واقع در دبی می باشد، پارک حیات، کریک مارینا، زمان بازگشایی این رستوران هم ساعت 11:30 می باشد و کامل به فکر افرادی که دیر از خواب بیدار می شوند بوده است و تا ساعت 2 بعدازظهر باز می باشد.ظهر باز می باشد.

خوردن صبحانه در امارات

خیلی از شما ممنونیم که تا انتها با ما همراه بودید، امیدواریم تا شما عزیزان را توانسته باشیم با بهترین مکان ها برای صبحانه در دبی آشنا کرده باشیم، لطفا با درج نظرات خود ما را خشنود سازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از برترین رستوران های دبی و سایر مکان های دیدنی با ما در سایت رسانا همراه باشید و از جدیدترین مطالب روز امارات بهره ببرید و سعی کنید چند گام از سایر دوستان خود جلوتر باشید.


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]