خفن ترین و رویایی ترین پارک های دبی را بشناسید!

شنبه 29 آبان 1400
22:15
resana

بهترین پارک های دبی

اگر قصد سفر کردن به امارات و دبی را دارید و یا ساکن این کشور هستید و میخواهید با رویایی ترین پارک های دبی آشنا شوید با ما همراه باشید در این مطلب قصد داریم به صورت ویژه و خاص، جذاب ترین پارک های امارات را بهتان معرفی کنیم که بتوانید بهترین تجربه و خاطره را برای خود و خانواده گرامی به ارمغان بیاورید، پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهتری پارک های دبی کدامند؟

تم پارک دبی

اگر به دنبال یک پارک بزرگ و هیجان انگیز هستید، مطمئن باشید که تم پارک همانی است که شما به دنبالش میگردید، تم پارک با 25 میلیون فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های منطقه به حساب می آید.

این پارک زیبا در خیابان شیخ زائد قرار دارد و در کنار فرودگاه آل مکتوم می باشد، پیشنهاد می کنیم حتما از این پارک دیدن نمایید.

صفا پارک دبی

اگر به دنبال یک پارک با قدمت زیاد هستید حتما صفا پارک را انتخاب کنید، زیرا صفا پارک یکی از قدیمی ترین و با قدمت می باشد که در سال 1975 ساخته شده است.

جالب است بدانید که این پارک دارای دریاچه مصنوعی می باشد که بسیار زیبا و دلنواز است و مناسب عکس های سلفی و یادگیری می باشد، همچنین این پارک دارای یک جنگل کوچک نیز می باشد.

پارک های جذاب دبی

زبیل پارک دبی

افرادی که از ساکنان قدیمی دبی هستند با این پارک بسیار آشنا هستند این پارک نیز لقب قدیمی ترین پارک های دبی را یدک می کشد، اگر اهل اسکیت سواری هستید این پارک فضای بسیار مناسبی را برایتان تدارک دیده است که میتوانید ساعت ها با خیال راحت اسکیت سواری کنید.

اگر قصد دارید کودکان خود را به پارک ببرید این پارک مخصوص کودکان گرامی شما می باشد زیرا فرزندان شما می توانند در این پارک بسیار سرگرم بشوند و پارک زبیل هم تمرکز خود را بیشتر برای کودکان و تمام سنین قرار داده است که هر شخصی با ها سنی بتواند از آن دیدن کند.

پارک بالیود دبی

پارک بالیوود دبی

اگر دوست دارید بروید به دنیای کشور رنگارنگ یعنی هند، کافی است تا به پارک بالیود دبی بروید، اگر اهل دبی هستید محال است که اسم این پارک را نشنیده باشید زیرا این پارک علاوه بر دبی، آوازه خود را به سایر کشور ها نیز رسانده است و افرادی زیادی از سراسر دنیا به این پارک می روید.

این پارک دارای 6 رستوران می باشد، اگر قصد رفتن به پارک بالیود دبی را دارید با شکم گرسنه این پارک را ترک نخواهید کرد و شما شاهد غذا های خوشمزه و کافه هایی با کیفت عالی خواهید بود.

خیلی ممنونیم از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، امیدواریم که توانسته باشیم شما عزیزان را با بهترین پارک های دبی آشنا کرده باشیم، برای کسب اطلاعات بیشتر از مکان های دیدنی امارات و دبی و همینطور با خبر شدن از آخرین رویداد ها و اطلاعات امارات، وبسایت رسانا را دنبال کنید. لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در این راه یاری نمایید.


[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]