گرین پلنت دبی یا سیاره سبز دبی را می شناسید؟

شنبه 15 آبان 1400
22:25
resana

گرین پلنت دبی

اگر کنجکاو هستید که با سیاره سبز دبی یا گرین پلنت دبی آشنا شوید، به شما خوش آمد میگویم، زیرا در این مطلب قصد داریم تا این سیاره بی نظیر و سبزپوشان را به شما عزیزان معرفی کنیم و از شگفتی های آن بیشتر به شما بگوییم، با ما همراه باشید.

گرین پلنت دبی و شگفتی های آن

اگر کمی اهل تفریح و گردش باشید حتما علاقمند هستید برای یک بار هم که شده سیاره سبز دبی را مشاهده کنید و از جاذبه های این دنیای سبز پوش با اطلاع شوید، در این مطلب می خواهیم سفر کنیم به اعماق گرین پلنت دبی، پس کماکان با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پارک شگفت انگیز گرین پلنت دبی یک منطقه استوایی و باران خیز است که جالب است بدانید در این جنگل سبز بیش از 3000 گونه گیاه های مختلف وجود دارد که هر یک از دیگری قشنگ تر و با نمک تر می باشد.

همچنین در سیاره سبز دبی شما می توانید گونه های مختلفی از حیوانات، پرندگان، خارپشتان و سوسمار و گونه های مختلف مارها و... همه و همه در گرین پلنت دبی می توانید مشاهده کنید.

سیاره سبز دبی

رسالت و فلسفه گرین پلنت دبی این است که به سایر بازدید کنندگان آموزش بدهد که چطور از حیوانات خانگی مراقبت و نگهداری کنند همچنین ارزش این حیوانات بی آزار را جهانیان نشان دهد که در محیط های بیرون از سکنه، مانند جنگل ها و مناطق خارج از شهر، حیوانات را مورد آزار و اذیت قرار ندهند به اکوسیستم آنها احترام بگذارد.

این سیاره سبز پوش علاوه بر جنبه آموزشی و اجتماعی که بر بازدیدکنندگان میگذارد، جنبه تفریح و سرگرمی نیز دارد، فکرش را کنید شما در حال تماشای هزاران نوع گیاه و جانور هستید چطور می توانید ساعت ها به این موجودات زیبا و عجب الخلقه نگاه نکنید و مجذوب این جانداران با نمک نشوید؟ همین که ساعت ها از فکر و دغدغه و استرس و اضظراب رهایی پیدا می کنید عامل بزرگی است تا دوباره به این مکان دوست داشتنی بروید و از جاهای مختلف آن دیدن کنید.

جالب است بدانید که این پارک دوست داشتنی در یک از بهترین منطقه های دبی قرار دارد که شما دسترسی خیلی راحتی به رستوران ها و غذاخوری ها و ... می توانید داشته باشید.

آیا می توان با قطار به گرین پلنت رفت؟

جنگل گرین پلنت دبی

با وارد شدن به متر دبی و رفتن به ایستگاه مترو برج خلیفه، در دبی مال توقف کرده و پیاده شوید و به سمت ساحل پیاده بروید، حدودا 20 دقیقه ای شما می بایست پیاده روی انجام دهید.

اگر قصد رفتن به گرین پلنت دبی را دارید سعی کنید در اوایل روز بروید زیرا این مکان شلوغ تر از آنی می شود که فکرش را بکنید و مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران از سایر دنیا قرار می گیرد.

خیلی ممنونیم که تا این قسمت از با ما همراه بودید و این مطلب را تا انتها مشاهده کردید، با ما همراه باشید در مطالب بعدی تا شما عزیزان را با قسمت های دیگر امارات و دبی آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به رسانا مرجع نیازمندی ایرانیان در امارا ت مراجعه کنید.


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]