شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

رسانا

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

چطور می توان در امارات گواهینامه موتور گرفت؟

اگر قصد گرفتن گواهینامه موتور سیکلت را دارید و در کشور امارات و دبی زندگی می کنید، این مطلب را حتما مطالعه کنید زیرا بر اساس سوالات پرتکرار و زیاد شما عزیزان سعی کرده ایم تا در این مطلب شما را با این مقوله آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

گرفتن گواهینامه موتور چه مراحی دارد؟

گواهینامه موتور سیکلت در دبی

  • تهیه مدارک مورد نیاز
  • کامل کردن مراحل ثبت نام
  • پرداخت کامل هزینه ها
  • بررسی و تمدید مجوز

جالب است بدانید که موتور سیکلت بهترین وسیله ای هست که برای رفت و آمد های داخل شهری می تواند به کارتان بیاید البته این نکته را فراموش نکنید که موتور سیکلت ها میتوانند بسیار خطرناک باشند برای همین باید احتیاط کامل کنید و در معابر شلوغ و خطرناک بسیار دقت کنید.

همانطور که میگفتیم موتور سیکلت بسیار وسیله ای کار آمد و به درد بخور است که می تواند شما را در مسافت بین شهری جا به جا کند و بسیاری از کارهای خود را در طول روز بتوانید انجام دهید.

همانطور که میدانید در بعضی از شهرهای کشور های مختلف نیز موتور سواران به عنوان پیک موتوری می توانند درآمد زایی کنند و تمام این مزیت ها زمانی محقق می شود که شما بتوانید گواهینامه آن را دریافت کنید، مراحل را به خوبی طی کنید، آزمون ها را سپری کنید و در نهایت بتوانید گواهینامه را از آن خود کنید.

البته این را بدانید که گرفتن گواهینامه در دبی کار راحتی نمی باشد زیرا سخت گیری ها میتوانند از شما یک راننده درجه یک بسازد.

چطور می توانیم گواهینامه برای موتورسواری در دبی دریافت کنیم؟

گرفتن گواهینامه موتور

اولین قدم و اولین قانون این است که شماعزیزان واجد شرایط سنی باشید یعنی به 17 سال رسیده باشید در این صورت می شود گفت که اولین چراغ را سبز کرده اید. در وهله بعدی شما می توانید به انتخاب خودتان در یکی از موسسات و مراکز آموزش رانندگی ثبت نام کنید و مدارک خود را به آنها تحویل دهید و ادامه مراحل را انجام دهید.

آیا با موسسات رانندگی در دبی آشنا هستید؟

موسسات زیادی در دبی وجود دارند که به آموزش رانندگی پرداخته اند، ولی آیا تمامی آنها معتبر و با کیفیت هستند؟ خیر!

به همین دلیل ما سعی داریم تا شما عزیزان را بهترین مراکز آموزش رانندگی در دبی و امارات آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

  • موسسه رانندگی دبی
  • موسسه رانندگی الاهلی
  • موسه رانندگی گلادری
  • موسسه رانندگی بل هاسا

اخذ گواهینامه موتور سیکلت در امارات

خیلی از شما دوستان عزیز ممنون هستیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم که تواسته باشید از این مطلب بهترین استفاده را برده باشید و بتوانید به راحتی شروع برای دریافت گواهینامه موتور خود کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسانا مراجعه کنید، با ما همراه باشید.

ارزان ترین و با کیفیت ترین رستوران ها در دبی و امارات

ارزان ترین رستوران های دبی

لذت غذا خوردن در یکی از ارزان ترین رستوران های امارات و سایر شهر های آن می تواند بی اندازه باشد، همچنین اگر رستورانی که شما انتخاب می کنید از کیفیت غذای مطلوبی بهره مند باشد می تواند روز شما را حسابی بسازد، اگر اهل امارات هستید و یا در یکی از شهر های زندگی میکنید پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها بخوانید اگر قصد رفتن به این کشور زیبا را نیز دارید این مطلب را در قسمتی ذخیره کنید که درهنگام ورود به دبی بتوانید بهترین رستوران های موجود را انتخاب کنید.

رستوران های ارزان دبی و امارات با کیفیت و شهرت باورنکردنی

دبی با مسافران و بازدید کنندگان میلیونی، تبدیل به یک شهر جهانی و توریست خیز تبدیل شده است که با استفاده از جاذبه های گردشگری بسیاری که احداث کرده اند سبب شده است که شما هیچ وقت از این شهر خسته نشوید و بتوانید روز ها و ماه ها وقت خود را به خوشی و جذابت در این شهر بگذرانید بدون آنکه از یک مکان دیدنی بارها دیدن کرده باشید این به این معنی است که شما هر روز که یک مکان دیدنی را مشاهده کنید جاذبه های دیدنی تمام نمی شود.

جالب است بدانید که شهر دبی جاذبه های دیدنی رکورد داری دارد، این بدان معناست که نما های دیدنی که در شهر دبی وجود دارد در هیچ کجای دنیا قابل مشاهده و پیاده سازی نیست، اگر در جریان باشید که به تازگی عین دبی رونمایی شد که بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا تبدیل شد.

بهترین رستوران های دبی

در ادامه قصد داریم تا چند رستوران با کیفیت و مشهور را خدمتتان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

رستوران La Petite Maison

اگر علاقه مند به رستوران و غذاهای فرانسوی هستید می توانید به این رستوران بروید و از دیزاین شیک و مدرن این رستوران نهایت لذت را ببرید.

اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید می توانید در ساعات 12 تا 3 بعد از ظهر و 7 تا 12 شب مراجعه کنید.

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center – Dubai – United Arab Emirates

رستوران لاتیتود، Latitude

اگر قصد دارید تا غذای مورد علاقه‌تان را در حضورتان تبخ کنند و یک منو غذایی کامل را داشته باشید، می توانید از این رستوران بی نظیر استفاده کنید، این رستوران در منطقه جمیرا دبی است و مشتریان می توانند انواع غذاهای دریایی با قیمت و تنوع زیادی را سفارش بدهند و نوش جان کنند.

رستوران Tomo یک رستوران بی نظیر در دبی

اگر قصد دارید تا غذاهای تمام دنیا را میل کنید هیچ جایی بهتر از دبی وجود ندارد، از این رو می توانید رستوران Tomo را در لیست رستوران های خود قرار دهید و از غذاهای مخصوص ژاپنی آن ها استفاده کنید.

آدرس: Exit 56 – Dubai – United Arab Emirates

آشنایی با رستوران های دبی

خیلی ممنونم از این که این مطلب را تا انتها مشاهده کردید، امیدواریم این مطلب برایتان کاربردی باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت معظم رسانا مراجعه کنید.

خفن ترین و رویایی ترین پارک های دبی را بشناسید!

بهترین پارک های دبی

اگر قصد سفر کردن به امارات و دبی را دارید و یا ساکن این کشور هستید و میخواهید با رویایی ترین پارک های دبی آشنا شوید با ما همراه باشید در این مطلب قصد داریم به صورت ویژه و خاص، جذاب ترین پارک های امارات را بهتان معرفی کنیم که بتوانید بهترین تجربه و خاطره را برای خود و خانواده گرامی به ارمغان بیاورید، پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهتری پارک های دبی کدامند؟

تم پارک دبی

اگر به دنبال یک پارک بزرگ و هیجان انگیز هستید، مطمئن باشید که تم پارک همانی است که شما به دنبالش میگردید، تم پارک با 25 میلیون فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های منطقه به حساب می آید.

این پارک زیبا در خیابان شیخ زائد قرار دارد و در کنار فرودگاه آل مکتوم می باشد، پیشنهاد می کنیم حتما از این پارک دیدن نمایید.

صفا پارک دبی

اگر به دنبال یک پارک با قدمت زیاد هستید حتما صفا پارک را انتخاب کنید، زیرا صفا پارک یکی از قدیمی ترین و با قدمت می باشد که در سال 1975 ساخته شده است.

جالب است بدانید که این پارک دارای دریاچه مصنوعی می باشد که بسیار زیبا و دلنواز است و مناسب عکس های سلفی و یادگیری می باشد، همچنین این پارک دارای یک جنگل کوچک نیز می باشد.

پارک های جذاب دبی

زبیل پارک دبی

افرادی که از ساکنان قدیمی دبی هستند با این پارک بسیار آشنا هستند این پارک نیز لقب قدیمی ترین پارک های دبی را یدک می کشد، اگر اهل اسکیت سواری هستید این پارک فضای بسیار مناسبی را برایتان تدارک دیده است که میتوانید ساعت ها با خیال راحت اسکیت سواری کنید.

اگر قصد دارید کودکان خود را به پارک ببرید این پارک مخصوص کودکان گرامی شما می باشد زیرا فرزندان شما می توانند در این پارک بسیار سرگرم بشوند و پارک زبیل هم تمرکز خود را بیشتر برای کودکان و تمام سنین قرار داده است که هر شخصی با ها سنی بتواند از آن دیدن کند.

پارک بالیود دبی

پارک بالیوود دبی

اگر دوست دارید بروید به دنیای کشور رنگارنگ یعنی هند، کافی است تا به پارک بالیود دبی بروید، اگر اهل دبی هستید محال است که اسم این پارک را نشنیده باشید زیرا این پارک علاوه بر دبی، آوازه خود را به سایر کشور ها نیز رسانده است و افرادی زیادی از سراسر دنیا به این پارک می روید.

این پارک دارای 6 رستوران می باشد، اگر قصد رفتن به پارک بالیود دبی را دارید با شکم گرسنه این پارک را ترک نخواهید کرد و شما شاهد غذا های خوشمزه و کافه هایی با کیفت عالی خواهید بود.

خیلی ممنونیم از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، امیدواریم که توانسته باشیم شما عزیزان را با بهترین پارک های دبی آشنا کرده باشیم، برای کسب اطلاعات بیشتر از مکان های دیدنی امارات و دبی و همینطور با خبر شدن از آخرین رویداد ها و اطلاعات امارات، وبسایت رسانا را دنبال کنید. لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در این راه یاری نمایید.

هزینه زندگی در امارات چقدر است و نکات مهم آن چیست؟

هزینه زندگی در امارات

در این مقاله میخواهیم به مسئله مخارج زندگی در امارات، بپردازیم، با ما همراه باشید زیرا قصد داریم به سوالاتی که در ذهن دارید و جوابی برای آنها پیدا نمی کنید، پاسخ دهیم، پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

همانطور که میدانید مهاجرت در این روزها ترند شده است و افراد دیگر از تفکر قدیمی خارج شده اند و به تفکر نو روی آورده اند که در طول زندگی می توانند به کشور های مختلف سفر کنند و زیبایی های خداوند را از نزدیک ببینند، همانطور که همه ما میدانیم، کشور امارات سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند و توریست های زیادی از دبی و سایر شهرهای امارات دیدن می کنند.

آشنایی با هزینه های زندگی در امارات و دبی

اگر کمی اهل دو دوتا چهار تا باشید، قبل از آنکه خانه و زندگی خود را به یک کشور دیگر ببرید، ابتدا هزینه ها و مخارج را حساب خواهید کرد و با توجه به میزان درآمدی که دارید، دخل و خرج خود را حساب خواهید کرد و در صورت پس انداز کافی و فراهم ساختن یک زندگی با رفع تمام نیاز ها، در آخر تصمیم به مهاجرت خواهید گرفت.

اما بهتر است قبل از آنکه هزینه های موجود در دبی و امارات را حساب کنیم ابتدا یک آشنایی نسبتی با این شهر داشته باشیم.

امارات یک کشور قدرتمند در نزدیکی خلیج همیشه فارس می باشد که این کشور در سال های پیشین درآمد خود را از طریق فروش نفت و پتروشیمی بدست می آورد اما در حال حاضر جالب است بدانید که امارات به یک کشور توریستی و مسافر خیز تبدیل شده است که دل افراد را از سراسر دنیا می برد، به عنوان مثال شما شهری را پیدا نخواهید کرد که اکثر ماشین های آن، بوگاتی، فراری و... باشد ماشین هایی با قیمت های میلیاردی و تعداد بالا، حتی در کشور های پیشرفته نیز شاهد بیکاری و فقر هستیم اما در کشور امارات آمار بیکاری بسیار کم می باشد و این اقتصاد قوی و همیشه سبز امارات را نشان می دهد.

مخارج زندگی در امارات

مهم ترین هزینه های زندگی در امارات

هزینه تهیه مسکن

ابتدا مهم ترین هزینه و اولین هزینه ممکن است برای تهیه مسکن باشد و کمی شما را دچار سردرگمی کند زیرا در بعضی از مناطق ممکن است خانه های گران قیمتی را به شما پیشنهاد بدهند، اما این را بدانید که شما اگر بخواهید اقامت امارات را دریافت کنید و بخواهید برای مسکن هزینه کم تری کنید می توانید در سایر شهر های امارات مثل شارجه، ابوظبی و ... به دنبال خانه هایی با قیمت پایین تر بگردید.

اگر مجرد هستید پیشنهاد میکنیم خانه های مشترک بگیرید، البته اگر با این مسئله که ممکن است چند نفر در یک خانه زندگی کنند، کنار بیاید، میتوانید از این طریق نیست مشکل مسکن خود را تامین کنید و پول کم تری پرداخت کنید.

هزینه تهیه مواد غذایی و پوشاک

از هرچه بگذریم از خوردن و پوشیدن نمیشه گذشت! خوراک و پوشاک از هزاران سال پیش نیز بوده است و روز به روز که گذشت از نوعی به نوع دیگر تغییر کرد اما هنوز این نیاز برای انسان ها امری بدیهی می باشد، برای آنکه بتوانید هزینه های خوراک و پوشاک خود را تا حد چشم گیری پایین بیاورید در سایت رسانا شما میتوانید به خرید ارزان دبی بروید و تمامی فروشگاه های با قیمت مناسب را مشاهده کنید.

همه چیز درباره کنترل هزینه در دبی و امارات

البته اگر لحظه ای میخواهید بدانید که کدام فروشگاه آفر ویژه دارند می توانید به صفحه تخفیف روز سایت رسانا مراجعه کنید.

از همراهی همیشگی شما عزیزان متشکر هستیم، با نظرات و تجربیات خود ما را در این را حمایت کنید.

خرید ارزان در دبی و هرآنچه که باید راجب آن بدانید!

خرید ارزان در دبی

خرید ارزان در دبی، مطلبی است که امروز قصد داریم راجب به آن حرف بزنیم و شما عزیزان را با آن آشنا کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید یک خرید دلچسب و رویایی را در دبی امتحان کنید بدون آنکه پول زیادی بخواهید هزینه کنید پس برای دانستن این موضوع گام به گام با ما در تا پایان مطلب همراه باشید.

همه چیز درباره خرید ارزان در دبی

اگر به نیویورک سفر کرده باشید خواهید دید که خاموشی در این شهر معنایی ندارد و شما شهری همیشه زنده و بیدار را خواهید دید که تعطیلی در آن معنایی ندارد، حال شما اگر به دبی سفر کرده باشید خواهید دید که همیشه بازار ها و فروشگاه هایی هستند که تخفیف های فوق العاده به شما بدهد.

دبی شهری است که سالانه توریست ها و مسافران مختلفی در سراسر سال می تواند به آن مراجعه کنند پس طبیعی است که شما برای جذب مشتری بیشتر در سراسر سال تخفیفی بر روی محصول خود بگذارید، با ما همراه باشید تا شما عزیزان با این مراکز خرید ارزان در دبی آشنا کنیم.

همه چیز درباره خرید ارزان دبی

خرید ارزان در مرکز خرید Dragon

اگر به دنبال یک مرکز خرید چینی هستید و آن را در دبی جستجو میکنید، میتوانید به مرکز خرید دراگون بروید که بزرگ ترین فروشگاه خرید کشور چین در دبی می باشد.

قیمت انواع لباس ها در این فروشگاه بسیار ارزان است، البته باید به این توجه کنید که ممکن است جنس نا مرغوبی داشته باشند چرا که هر ارزانی بی حکمت نیست، اما مطمئن باشید با کمی دقت می توانید لباس های با کیفیت خوب و قیمت ارزان نیز پیدا کنید.

مرکز خرید اوتلت Outlet دبی

این مرکز خرید که به مرکز خرید گنبدی شکل معروف است از نما و دیزاین زیبایی برخوردار می باشد که از زاویه دور تر شمای گنبدی شکل آن مشخص می باشد، ساعات کاری این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به مدت 12 ساعت در اختیار و خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

این مرکز را نیز جز بزرگ ترین مرکز خرده فروشان و ارزان فروشان در دبی می دانند که میتوانید برای خرید به آنجا بروید و با اطمینان زیاد این مکان را به عنوان مرکز خرید ارزان به آشنایان خود معرفی کنید.

مرکز خرید گلوبال ویلج

این شما و این دهکده جهانی دبی که بزرگ ترین مرکز تفریحی و گردشگری جهان می باشد. جالب است بدانید اکثر افرادی که به تازگی به دبی سفر می کنند به این مرکز خرید و دهکده جهانی گردشگری می روند و از فروشگاه های بی نظیر آن استفاده خواهند کرد.

اگر قصد رفتن به دبی را دارید پیشنهاد می کنیم تا زا غرفه های گلوبال ویلج دیدن بفرمایید.

آشنایی با تمامی خرید ارزان امارات

خیلی از شما ممنونیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، امیدواریم بتوانید بهترین خرید های خود را در یکی از این مراکز خرید که معرفی کردیم انجام بدهید و حس خوب خرید ارزان در دبی را امتحان کنید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از از رویداد ها و جاذبه های گردشگری دبی با سایت رسمی رسانا همراه باشید.

آشنایی با میراکل گاردن دبی، باغ بهشت در دبی

باغ معجزه دبی

اگر کنجکاور هستید تا درباره میراکل گاردن دبی بیشتر بدانید، کافی است در این مطلب با ما همراه باشید زیرا قصد داریم هر آنچه که نیاز است تا راجب باغ گل در دبی بدانید را با شما عزیزان در میان بگذاریم و شما را با این جاذبه دیدنی و جذاب دبی آشنا کنیم.

باغ معجزه دبی و همه چیز درباره آن

اگر به تازگی مطالب این وبلاگ را می خوانید بهتر است مطالب قبلی نیز مشاهده کنید، دوستانی که همراه ما هستند حتما تا به اینجا از جاذبه های فراوان دبی تعجب کرده اند، بی شک شما شهری پیدا نخواهید کرد در هیچ کجای دنیا که به اندازه دبی از جاذبه های فراوان برخوردار بوده باشد. دبی با اختلاف زیاد جاذبه های دیدنی دارد که همیشه لقب رکورد دارترین جاذبه ها را از آن خود کرده است.

به عنوان مثل بزرگ ترین باغ گل در دنیا متعلق به دبی است، بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا برای دبی است، بزرگ ترین و عمیق ترین استخر دنیا مطلق به دبی است بزرگ ترین پارک آبی دنیا برای دبی است و ...

آشنایی با میراکل گاردن دبی، باغ بهشت در دبی

فقط کافی است مطالب قبلی وبلاگ رسانا را مشاهده کرده باشید، خواهید دید که دبی در صدر شهر های جهان قرار دارد از نظر جذابه های گردشگری و جذب توریست، امروز نیز قرار است شما عزیزان و همراهان گرامی را با باغ معجزه دبی آشنا کنیم.

باغی که سرشار از گل های زیبا و جانوران گوناگون و زیبا می باشد که در این اکوسیستم زندگی خواهند کرد.

طول این باغ به 1800 متر می رسد که در مقابل سایر رقبای خود بسیار بزرگ تر می باشد، همچنین سازه ها و فضای های بسیار زیبا و دیدنی ساخته شده است.

جالب است بدانید تعداد گل های این مجموعه به بیش از 40 میلیون میرسد که بعضی از نوع های آن از گونه صادراتی می باشد و در خود دبی یافت نمیشده است.

این باغ رکورد گینس بزرگ ترین باغ گل در جهان را به نام خود ثبت کرده است به دلیل طولانی ترین دیواره های گلی که جذابه گردشگری بسیاری را خلق کرده است.

بزرگ ترین باغ پروانه ای در میراکل گاردن دبی

از باغ پروانه بزرگ که نگیم براتون که یکی از برترین باغ پروانه ای در جهان به حساب می آید که بیش از میلیون ها پروانه رنگارنگ در این مکان وجود دارد که دل بسیاری از توریست ها و گردشگران گرامی را می ربایند.

این باغ در سال 2013 استارت ساختش زده شد و در سال 2016 این پروژه رویایی به اتمام رسید، خیلی جالب از همان ابتدا جایزه بزرگ ترین و بهترین پارک و باغ گل را دریافت کرد.

میراکل گاردن دبی

خیلی ممنونیم از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، اگر اهل دبی هستید پیشنهاد میکنیم حتما به این مکان زیبا بروید، اگر هنوز به دبی نرفته اید حتما این مکان را به یاد داشته باشید تا در اسرع وقت از آن دیدن کنید، باور کنید پشیمان نخواهید شد و بسیار از دیدن این جاذبه دیدنی لذت زیادی خواهید برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایت نیازمندی ایرانیان امارات یعنی وبسایت رسانا را دنبال کنید و از مطالب آن استفاده کنید.

آیا میدانید چطور هزینه زندگی در دبی را کاهش دهید؟

کاهش هزینه های زندگی در امارات

در این مطب خدمت شما عزیزان هستیم با یک موضوع جذاب، کنترل هزینه زندگی در دبی و راه های آن، با ما همراه باشید قرار است کلی شما عزیزان را با موارد مهم در این خصوص همراه کنیم، با ما باشید تا شما دوستان عزیز را کامل با این موضوع آشنا کنیم.

پایین آوردن هزینه زندگی در دبی

اگر شما نیز قصد رفتن به دبی را دارید و بودجه محدودی برای مخارج خود دارید، بهتر است بگویم که شما باید ابتدا به مخارج نیز فکر کنید و گام های خود را سنجیده تر بردارید، اینطوری شما عزیزان می توانید خیلی مطمئن تر و قوی تر عمل کنید و یک زندگی بسیار لاکچری و مدرن را تجربه کنید. با ما همراه باشد تا گام به گام شما را در این مسیر کمک کنیم.

البته این مطلب برای آن عزیزان که در امارات زندگی میکنند و قصد دارند در زندگی خود هزینه ها را کنترل کنند میتواند به مراتب تاثیربسیار خوبی داشته باشد پس اگر مقیم امارات هستید و می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید با ما همراه باشید.

هزینه مسکن

اگر مجرد هستید و میخواهید هزینه کمر شکن مسکن روی شما فشار نیاورد میتوانید از خانه های اشتراکی استفاده کنید،

شاید بپرسید خانه های اشتراکی یعنی چه؟

فرض کنید شما می خواهید یک خانه را اجاره کنید با قیمت 200 درهم، حال اگر این 200 درهم در بین 4 نفر تقسیم شود، سهم شما 50 درهم به عنوان مثال خواهد بود و بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد، پس اگر مجرد هستید می توانید خانه های اشتراکی بگیرید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

البته خانه های اشتراکی نیز علاوه بر ارزان بودن و مزیت هایی که دارد قطعا یک سری نکات منفی نیز دارد که باید قبل از تهیه خانه های اشتراکی به آن توجه کنید.

پایین آوردن هزینه زندگی در دبی

هزینه خوراک و موادغذایی

دبی به دلیل وجود تعداد زیادی توریست و مسافر دارای رستوران های بیشمار و متعددی می باشد، از این رو اگر بخواهید شما نیز مانند سایر توریست ها وعده های غذایی خود را از رستوران ها تهیه کنید قطعا یکم مخارج شما زیاد تر خواهد شد، شما برای مخارج اقتصادی تر می توانید تعداد دفعات رجوع به رستوران ها را کاهش داده و سعی کنید وعده های غذایی را خودتان درست کنید، این سبب می شود در پولتان پس انداز شود و بتوانید با اطمینان بیشتری به زندگی بپردازید.

هزینه حمل و نقل

پایین مخارج و هزینه های موجود در زندگی

اگر حد فاصل شما و محل کارتون با پیاده روی طی نمی شود، شما برای آنکه بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید باید با مترو مسیر هارو بروید، اگر شما در طول ماه مجبور هستید که به سرکار بروید و مسیر شما با مترو هست میتوانید کارت یک ماهه را دریافت کنید که هزینه ای حدود 60 درهم می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

خیلی از شما ممنون هستیم که مثل همیشه با ما همراه هستید، امیدواریم توانسته باشیم تا حدودی شما را با با کاهش هزینه ها در دبی آشنا کنیم، این را بدانید دبی شهر بسیار جذاب و دیدنی است اگر قصد رفتن به این شهر را دارید تعلل نکنید بی شک بهترین انتخاب را کرده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از امارات و مطالب جذاب و جدید آن می توانید به وبسایت رسانا مراجعه کنید و از محتویات ارزشمند آن استفاده کنید.

گرین پلنت دبی یا سیاره سبز دبی را می شناسید؟

گرین پلنت دبی

اگر کنجکاو هستید که با سیاره سبز دبی یا گرین پلنت دبی آشنا شوید، به شما خوش آمد میگویم، زیرا در این مطلب قصد داریم تا این سیاره بی نظیر و سبزپوشان را به شما عزیزان معرفی کنیم و از شگفتی های آن بیشتر به شما بگوییم، با ما همراه باشید.

گرین پلنت دبی و شگفتی های آن

اگر کمی اهل تفریح و گردش باشید حتما علاقمند هستید برای یک بار هم که شده سیاره سبز دبی را مشاهده کنید و از جاذبه های این دنیای سبز پوش با اطلاع شوید، در این مطلب می خواهیم سفر کنیم به اعماق گرین پلنت دبی، پس کماکان با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پارک شگفت انگیز گرین پلنت دبی یک منطقه استوایی و باران خیز است که جالب است بدانید در این جنگل سبز بیش از 3000 گونه گیاه های مختلف وجود دارد که هر یک از دیگری قشنگ تر و با نمک تر می باشد.

همچنین در سیاره سبز دبی شما می توانید گونه های مختلفی از حیوانات، پرندگان، خارپشتان و سوسمار و گونه های مختلف مارها و... همه و همه در گرین پلنت دبی می توانید مشاهده کنید.

سیاره سبز دبی

رسالت و فلسفه گرین پلنت دبی این است که به سایر بازدید کنندگان آموزش بدهد که چطور از حیوانات خانگی مراقبت و نگهداری کنند همچنین ارزش این حیوانات بی آزار را جهانیان نشان دهد که در محیط های بیرون از سکنه، مانند جنگل ها و مناطق خارج از شهر، حیوانات را مورد آزار و اذیت قرار ندهند به اکوسیستم آنها احترام بگذارد.

این سیاره سبز پوش علاوه بر جنبه آموزشی و اجتماعی که بر بازدیدکنندگان میگذارد، جنبه تفریح و سرگرمی نیز دارد، فکرش را کنید شما در حال تماشای هزاران نوع گیاه و جانور هستید چطور می توانید ساعت ها به این موجودات زیبا و عجب الخلقه نگاه نکنید و مجذوب این جانداران با نمک نشوید؟ همین که ساعت ها از فکر و دغدغه و استرس و اضظراب رهایی پیدا می کنید عامل بزرگی است تا دوباره به این مکان دوست داشتنی بروید و از جاهای مختلف آن دیدن کنید.

جالب است بدانید که این پارک دوست داشتنی در یک از بهترین منطقه های دبی قرار دارد که شما دسترسی خیلی راحتی به رستوران ها و غذاخوری ها و ... می توانید داشته باشید.

آیا می توان با قطار به گرین پلنت رفت؟

جنگل گرین پلنت دبی

با وارد شدن به متر دبی و رفتن به ایستگاه مترو برج خلیفه، در دبی مال توقف کرده و پیاده شوید و به سمت ساحل پیاده بروید، حدودا 20 دقیقه ای شما می بایست پیاده روی انجام دهید.

اگر قصد رفتن به گرین پلنت دبی را دارید سعی کنید در اوایل روز بروید زیرا این مکان شلوغ تر از آنی می شود که فکرش را بکنید و مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران از سایر دنیا قرار می گیرد.

خیلی ممنونیم که تا این قسمت از با ما همراه بودید و این مطلب را تا انتها مشاهده کردید، با ما همراه باشید در مطالب بعدی تا شما عزیزان را با قسمت های دیگر امارات و دبی آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به رسانا مرجع نیازمندی ایرانیان در امارا ت مراجعه کنید.

رستوران های آسمان خراش در دبی را بشناسید!

بلندترین رستوران های دبی

در این مطلب قصد داریم تا رستوران های آسمان خراش در دبی را به شما معرفی کنیم، اگر دوست دارید تا غذای مورد علاقه‌تان را در بلند ترین رستوران دبی میل کنید نیاز است تا اطلاعات کاملی از این گونه رستوران ها را داشته باشید پس با ما همراه باشید.

دبی یکی از شهر های معروف امارات با جاذبه های گردشگری بسیاری سبب جذب توریست های زیاد و متعددی شده است، همینطور آسمان خراش ها و ساختمان های بلندی که در کل دنیا معروف هستند، سبب شکوه و عظمت این شهر رویایی شده است.

اگر تجربه میل کردن غذا در یکی از برج های دبی را داشته باشید خواهید فهمید که غذا خوردن در ارتفاع یک مزه دیگری دارد همچنین چشم اندازی که می توانید تماشا کنید و لذت ببرید سبب جذابیت دوچندان این گونه رستوران ها می شود.

بلندترین رستوران های دبی

با استقبال زیاد افراد از غذا خوردن در ارتفاعات زیاد، رستوراندار ها تصمیم گرفتن که شعبه های خود را به برج های بلند ببرند و مشتریان زیادی را به سمت خود هدایت کنند.

رستوران ها در مکان های بلند دبی

در ادامه قصد داریم لیست کاملی از بلندترین رستوران های دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.

رستوران اتمسفر، هیجان باور نکردنی

اگر تا به حال به این رستوران نرفتید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید، فکرش را بکنید لذت غذا خوردن در یکی از بلند ترین برج های دنیا، به طوری که با مشاهده برج های اطراف با اینکه آنها نیز بزرگ می باشند اما شما آن ها را بسیار کوچک خواهید دید و این تنها ویژگی غذا خوردن در رستوران اتمسفر است.

همانطور که این رستوران در بالاترین نقطه قرار دارد، قیمت های این رستوران نیز به مراتب بالا می باشد و شما اگر قصد دارید تا هزینه کم تری انجام بدهید می توانید قهوه این رستوران را نیز امتحان کنید که لذت خاص خود را دارد.

رستوران بنجارونگ دبی

اگر اهل غذای تایلندی هستید، رستوران بنجارونگ دقیقا همانی است که دنبالش هستید، همانطور که میدانید این رستوران بعد از باسازی تبدیل به یک رستوران خیلی خوب و خفنی شده است که می توانید از دکوراسیون جدید آن بسیار لذت ببرید.

این رستوران در بزرگ راه پر رفت و آمد شیخ زاید در طبقه 24 یکی از آسمان خراش های دبی قرار دارد. این رستوران کاری سبز تایلندی مخصوصی نیز دارد که بهتر است آن را امتحان کنید.

دیگر رستوران های بلند دبی

  • رستوران الدوار دبی
  • رستوران بول اند بیر دبی
  • رستوران کارنا در هتل اس ال اس دبی
  • رستوران سلاوی دبی

بهترین رستوران های دبی در مکان های بلند

امیدواریم بهترین تجربه را در رستوران های دبی داشته باشید و به همراه خانواده و دوستان خود لحظات بسیار زیبا و نابی را در این رستوران ها داشته باشید.

خیلی ممنونیم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید امیدواریم این محتوا نیز مانند سایر محتواهای بلاگ مورد استفاده قرار گرفته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در سایت نیازمندی امارات همراه باشید و جدیدترین اطلاعات امارات را تنها در بلاگ سایت رسانا مشاهده کنید.

بهترین رستوران ها برای خوردن صبحانه در دبی

ٌصبحانه در دبی

اگر در دبی زندگی می کنید و یا قصد مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، بهتر است تا رستوران های معروف برای میل کردن صبحانه در دبی را به خوبی بلد باشید تا بتوانید یک صبح دل انگیز را در بهترین نقاط دبی و امارات داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم تا بهترین پیشنهادهای یک رستوران خوب برای صبحانه در دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید و این مطلب جذاب و خوشمزه را از دست ندهید.

بهترین مکان برای خوردن صبحانه در دبی

بهترین صبحانه در دبی

همانطور که میدانید صبحانه مهم ترین وعده غذایی می باشد و شما عزیزان می بایست حتما بهترین مواد مغذی با کیفیت بی نظیر را میل کنید زیرا لایق بهترین ها هستید و چه بهتر که این صبحانه را در کنار خانواده خود در یکی از بهترین مکان های دبی میل نماید و خاطره ای تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید.

اگر یادتان باشد ضرب المثلی وجود داشت که میگفت: "شام را با دشمنت بخور، ناهار را با دوستت، صبحانه را خودت بخور".

این ضرب المثل حاکی از این است که باید همیشه اهمیت خوردن صبحانه را هیچ وقت فراموش نکنیم و همواره جز برنامه غذایی بیاوریم، صبحانه خوردن در دبی کار بسیار لذت بخشی است که همواره باید یک بار آن را امتحان کنید، در ادامه شما را با رستوران های معروف آشنا خواهیم کرد.

رستوران Bistro Des Arts

هروقت اسم صبحانه می شود افرادی که در دبی زندگی می کنند و عادت دارند صبحانه ها به بیرون بروند حتما این رستوران را به یاد خواهند اورد. این رستوران فرانسوی می باشد می توانید با پرداخت 100 درهم از میز سوشیال که شامل شیر تازه، آبمیوه و ... است استفاده کنید.

آدرس این رستوران جذاب در شهر دبی مارینا می باشد،

رستوران Bystro

این رستوران دارای فضایی بسیار شیک و مدرن می باشد، همچنین این رستوران باب کسانی است که کودکان خردسال دارند حال شاید بپرسید چطور؟ این رستوران یک فضای اختصاصی و باز به همراه کلی اسباب بازی برای کودکان شما در نظر گرفته است.

همچنین قهوه های داغ این کافه نیز بسیار خاص است و پیشنهاد می شد حتما یک بار طعم آن را بچشید.

این رستوران در پارک جمیرا قرار دارد.

رستوران The Boardwalk

این رستوران باب افرادی است که خوابالو هستند و صبحا دیر از رخت خواب جدا می شوند مناسب است، منوی این رستوران با غذا های خوشمزه ای از جمله نیمرو به سبک شاک شوکا، کیک و ... می باشد..

این رستوران واقع در دبی می باشد، پارک حیات، کریک مارینا، زمان بازگشایی این رستوران هم ساعت 11:30 می باشد و کامل به فکر افرادی که دیر از خواب بیدار می شوند بوده است و تا ساعت 2 بعدازظهر باز می باشد.ظهر باز می باشد.

خوردن صبحانه در امارات

خیلی از شما ممنونیم که تا انتها با ما همراه بودید، امیدواریم تا شما عزیزان را توانسته باشیم با بهترین مکان ها برای صبحانه در دبی آشنا کرده باشیم، لطفا با درج نظرات خود ما را خشنود سازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از برترین رستوران های دبی و سایر مکان های دیدنی با ما در سایت رسانا همراه باشید و از جدیدترین مطالب روز امارات بهره ببرید و سعی کنید چند گام از سایر دوستان خود جلوتر باشید.

12345678910
last