آیا بلند ترین و بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا را می شناسید؟

چهارشنبه 12 آبان 1400
16:40
resana

چرخ و فلک عین دبی

اگر شک دارید که بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا در دبی ساخته شده است، این مطلب را تا انتها مشاهده کنید، قرار است اسرار و ویژگی های این غول بزرگ را که به چشم دبی معروف است را به شما عزیزان معرفی کنیم، پس با ما تا انتهای این مطلب جذاب همراه باشید که قرار است کلی خوش بگذرانیم و کلی چیز جدید یاد بگیریم.

عین دبی، بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا

اگر کمی با دبی و کشور امارات آشنایی داشته باشید می دانید که با شنیدن ساخت یک پروژه جدید در این کشور باید به دنبال این باشیم که بزرگ ترین و خفن ترین آن در حال ساخت و ساز می باشد، مثلا بزرگ ترین هر چیزی مثل استخر، پارک و ... در دبی یافت می شود با کیفیتی که تا به حال شاید ندیده باشید.

حال این بار پروژه جدید در دبی، ساخت یک چرخ و فلک غول آسا می باشد که تا به حال جهان به این بزرگی به خود ندیده باشد و رکورد بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا را با اختلاف شکسته است.

آشنایی بیشتر با جزئیات چرخ و فلک چشم دبی

بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا در امارات

شاید فکر کنید این چرخ و فلک یک روزه ساخته است و شاید فکر کنید هزینه ای در بر نداشته است اما بهتر است بدانید این چرخ و فلک 8 سال تلاش شبانه روزی برای آن صرف شده است تا شده این چرخ و فلک غول آسا.

این چرخ و فلک در می سال 2015 استارت ساختش شروع شد و بعد ازهشت ساعت افتتاحیه آن را جشن گرفتند.

این چرخ و فلک برگرفته از پروژه لندن است که آن چشم لندن نام داشت که این چرخ و فلک دبی بسیار بزرگ تر و ارتفاع زیادتری را در بر گرفته است.

ویژگی های چرخ و فلک عین دبی چیست؟

جالب است بدانید چرخ و فلک دبی جمعیتی به اندازه هزارو هفتصد نفر را درخود جای داده است، این چرخ و فلک دارای 48 کپسول است که همانند یک اتاق می باشد. هر دور این چرخ و فلک به حدود 40 دقیقه به طول می انجامد.

این اتاقک ها دارای اینترنت، کف پوش، تهویه هوا می باشد پس از بابت امکانات هر اتاقک خیالتان راحت باشد.

قیمت چرخ و فلک چشم دبی چقدر می باشد؟

قیمت چرخ و فلک دبی چقدر است

اگر به دنبال تجربه ای خاص در یکی از رکورد دارترین چرخ و فلک دنیا هستید پس نباید انتظار داشته باشید که قیمت آن ارزان باشد، همچنین هزینه بسیار سنگین ساخت چنین چرخ و فلک غول پیکری اصلا منطقی نیست که بلیط ارزانی داشته باشد، قیمت بلیط ها از 35 دلار آغاز می شود، البته این را به یاد داشته باشید که هزینه کودکان سه تا سیزده سال کمتر میباشد، برای خرید بلیط این چرخ و فلک می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

از این که با ما همراه بوید بسیار متشکر هستیم، امیدواریم لذت کافی را از این مطلب برده باشید، امیدواریم یک تجربه بینظیر همراه با کلی خاطره قشنگ و زیبا در چرخ و فلک عین دبی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از رویداد ها و مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی شهر دبی و کشور امارات می توانید به منبع اطلاعات امارات یعنی سایت رسانا مراجعه نمایید.


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]