رستوران های آسمان خراش در دبی را بشناسید!

پنجشنبه 13 آبان 1400
16:42
resana

بلندترین رستوران های دبی

در این مطلب قصد داریم تا رستوران های آسمان خراش در دبی را به شما معرفی کنیم، اگر دوست دارید تا غذای مورد علاقه‌تان را در بلند ترین رستوران دبی میل کنید نیاز است تا اطلاعات کاملی از این گونه رستوران ها را داشته باشید پس با ما همراه باشید.

دبی یکی از شهر های معروف امارات با جاذبه های گردشگری بسیاری سبب جذب توریست های زیاد و متعددی شده است، همینطور آسمان خراش ها و ساختمان های بلندی که در کل دنیا معروف هستند، سبب شکوه و عظمت این شهر رویایی شده است.

اگر تجربه میل کردن غذا در یکی از برج های دبی را داشته باشید خواهید فهمید که غذا خوردن در ارتفاع یک مزه دیگری دارد همچنین چشم اندازی که می توانید تماشا کنید و لذت ببرید سبب جذابیت دوچندان این گونه رستوران ها می شود.

بلندترین رستوران های دبی

با استقبال زیاد افراد از غذا خوردن در ارتفاعات زیاد، رستوراندار ها تصمیم گرفتن که شعبه های خود را به برج های بلند ببرند و مشتریان زیادی را به سمت خود هدایت کنند.

رستوران ها در مکان های بلند دبی

در ادامه قصد داریم لیست کاملی از بلندترین رستوران های دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.

رستوران اتمسفر، هیجان باور نکردنی

اگر تا به حال به این رستوران نرفتید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید، فکرش را بکنید لذت غذا خوردن در یکی از بلند ترین برج های دنیا، به طوری که با مشاهده برج های اطراف با اینکه آنها نیز بزرگ می باشند اما شما آن ها را بسیار کوچک خواهید دید و این تنها ویژگی غذا خوردن در رستوران اتمسفر است.

همانطور که این رستوران در بالاترین نقطه قرار دارد، قیمت های این رستوران نیز به مراتب بالا می باشد و شما اگر قصد دارید تا هزینه کم تری انجام بدهید می توانید قهوه این رستوران را نیز امتحان کنید که لذت خاص خود را دارد.

رستوران بنجارونگ دبی

اگر اهل غذای تایلندی هستید، رستوران بنجارونگ دقیقا همانی است که دنبالش هستید، همانطور که میدانید این رستوران بعد از باسازی تبدیل به یک رستوران خیلی خوب و خفنی شده است که می توانید از دکوراسیون جدید آن بسیار لذت ببرید.

این رستوران در بزرگ راه پر رفت و آمد شیخ زاید در طبقه 24 یکی از آسمان خراش های دبی قرار دارد. این رستوران کاری سبز تایلندی مخصوصی نیز دارد که بهتر است آن را امتحان کنید.

دیگر رستوران های بلند دبی

  • رستوران الدوار دبی
  • رستوران بول اند بیر دبی
  • رستوران کارنا در هتل اس ال اس دبی
  • رستوران سلاوی دبی

بهترین رستوران های دبی در مکان های بلند

امیدواریم بهترین تجربه را در رستوران های دبی داشته باشید و به همراه خانواده و دوستان خود لحظات بسیار زیبا و نابی را در این رستوران ها داشته باشید.

خیلی ممنونیم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید امیدواریم این محتوا نیز مانند سایر محتواهای بلاگ مورد استفاده قرار گرفته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در سایت نیازمندی امارات همراه باشید و جدیدترین اطلاعات امارات را تنها در بلاگ سایت رسانا مشاهده کنید.


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]