صفر تا صد گرفتن شرایط گواهینامه در دبی و امارات

جمعه 30 مهر 1400
19:34
resana

گرفتن گواهینامه برای رانندگی در دبی

اگر شما هم قصد دارید صفرتا صد گرفتن شرایط گواهینامه در دبی را بدانید با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها دنبال کنید زیرا قرار است نکته های ضروری و مهم را خدمت شما بگوییم که ممکن در هیچ کجای دیگر همانند آن را پیدا نکنید. پس همراه ما باشید.

رانندگی در امارات ممکن است خیلی برای شما جالب باشد زیرا رانندگان این کشور را به عاشقان آفرود میشناسند و شما می بایست بسیار حرفه باشید زیرا از هر ده راننده مطمئن باشید نه تای آنها رانندگان بسیار زبردست و ماهری هستند.

این را بدانید که رانندگی در امارات کار هرکسی نیست و قوانین بسیار سخت گیرانه و دقیق است به طوری که شما نباید به هیچ عنوان خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی امارات عمل کنید، همین قانون های محکم و به جا است که کشور امارات را جز بهترین کشورهای برقرار کننده نظم و امنیت می دانند زیرا کشور امارات سالانه مسافران و مهاجران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کنند و به همین علت باید قوانین آنقدر دقیق و منظم باشد که هیچکس ناراضی از امارات خارج نشود، ناراضی بودن یک شخص خارجی یعنی ناراضی بودن یک ملت، زیرا هر فرد نماینده هر کشور است و ممکن است بعد از بازگشت به کشور خود از کشوری که در آن اقامت داشته است تعریف و تمجید کند و یا با گلایه های خود مانع از مهاجرت بسیاری از افراد شود.

گواهینامه ایران برای کشور امارات اعتبار دارد؟

خیلی ها این سوال را از ما پرسیده بودند که آیا گواهینامه ای که در ایران گرفته ای در کشور های خارجی از جمله امارات دارای اعتبار می باشید یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر، تعداد محدود کشور هایی هستند که گواهینامه آنها ممکن است در امارات دارای اعتبار باشد آن هم برای بازه زمانی کوتاه، مثلا گواهینامه قطر در امارات ممکن است تا 6 ماه اعتبار داشته باشد.

شرایط گرفتن گواهینامه در دبی به چه صورت می باشد؟

شرایط گرفتن گواهینامه در امارات

ابتدا می بایست مبلغی حدود 2000 درهم برای برای ثبت نام آموزشگاه رانندگی بپردازید.

برگه چشم پزشکی و معاینه چشم

برگه آزمایش خون برای مشخص شدن گروه خونی

برگه سلامت روان

5 قطعه عکس

آدرس دقیق محل سکونت و کد پستی

قبولی در امتحان آئین نامه

قبولی در امتحان عملی رانندگی شهری

آیا میتوان گواهینامه موقت در امارات گرفت؟

رانندگی در امارات

بله چرا که نه، شما می توانید گواهینامه موقت برای رانندگی در امارات را دریافت کنید که شرایط آن به صورت زیر می باشد:

پرداخت 500 درهم برای گواهینامه به مدت 8 ماه

شرکت در آزمون آیین نامه و عملی شهری

ارائه مدارک پزشکی نظیر: گروه خونی، چشم پزشکی و ....

کلام آخر

از این که ما را تا این قسمت همراهی کردید بسیار خوشحال هستیم، امیدواریم توانسته باشیم حجم زیادی از سوالات شما عزیزان را در این مطلب پاسخ داده باشیم شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسانا مراجعه کنید و از خواندن مطالب جدید امارات نهایت استفاده و لذت را ببرید.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]