اطلاعات کامل و تکمیلی درباره نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

شنبه 1 آبان 1400
20:40
resana

نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

نمایشگاه اکسپو 2021 دبی، فرصتی استثنایی برای عاشقان تکنولوژی و گردشگری، رویدادی که عاشقان بعد از 5 سال انتظار و صبر روز ها و شب ها را سپری می کنند تا زمان بازگشایی این نمایشگاه خارق العاده به سر رسد و بتوانند به بازدید آن بروند.

نمایشگاه اکسپو دبی قرار بود در سال 2020 دایر شود، اما به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، این رویداد با یک سال تاخیر دایر شد و در حال حاضر این رویداد در حال برگزاری می باشد.

نمایشگاه اکسپو را می توان به رشد نبوغ و بلوغ فکری و عقلی انسان تشبیه کرد زیرا شما در این رویداد ممکن است دستاورد هایی را مشاهده کنید که تا به حال در هیچ دنیای دیگری همانند آن را ندیده باشید.

نکات مهمی که باید از اکسپو 2021 بدانید!

این نمایشگاه در کشور قدرتمند امارات و در شهر دبی برگزار می شود، دبی محبوب ترین و زیبا ترین شهر امارات می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی را روانه خود میکند و حالا حامی و میزبان برگزاری اکسپو شده است و شاهد این هستیم که افراد با حضور میلیونی از سراسر دنیا، باعث شکوه بیشتر و جذابیت بیشتر این نمایشگاه شده است.

نکات مهم نمایشگاه اکسپو 2021

تاریخ برگزاری این رویداد در چه تاریخی می باشد؟

همانطور که در بالا نیم نگاهی از عدم برگزاری داشتیم، در قانون این رویداد می بایست در سال 2020 برگزار میشد، اما به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا و محافظت از جان مردم این رویداد در تاریخ 9 مهر و به تاریخ میلادی 1 اکتبر برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید که این رویداد 6 مال به طول می انجامد و افراد می توانند در این بازه زمانی طولانی کارهای اقامت و مسافرت خود را به کشور امارات انجام بدهند و با خیال آسوده و زمانی طولانی از این رویداد بی نظیر حسابی دیدن کنند.

همه چیز درباره تاریخچه اکسپو

نمایشگاه های اکسپو هر 5 سال یک بار در یکی از کشور های دنیا برگزار خواهد شد، جالب است بدانید ایده برگزاری این رویداد ابتدا توسط کشور فرانسه داده شد. این نمایشگاه در 1844 به صورت غیر رسمی در پاریس برگزار شد.

بعد از برگزاری این رویداد و جذب سرمایه و توریست به کشور انگلستان، سایر کشور ها نیز ترغیب شدند که چنین رویدادهایی را در کشور خود برگزار کنند و از آنجا جرقه برگزاری اکسپو خورده شد و هر 5 سال یک بار در یکی از کشور ها برگزار شد.

رویداد اکسپو 2021 دبی

برای آنکه دبی توانست میزبانی اکسپو را دریافت کند یک دورهمی نمایندگان در سراسر دنیا شکل گرفت و با رای گیری و کسب بیشترین آرا دبی با قدرت توانست میزبانی را از آن خود کند، دبی رقبان سرسختی همانند برزیل و آرژانتین و ... داشت که توانست با اقتدار میزبانی را در دست بگیرد.

جالب است بدانید زمانی که دبی به عنوان میزبان انتخاب شد، یک آتش بازی فوق العاده در بزرگ ترین برج دنیا یعنی برج خلیفه برگزار شد.

تشکر میکنیم از شما به خاطر اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم توانسته باشیم شما عزیزان را با اکسپو به طور تمام و کمال آشنا کرده باشیم، با ما در وب سایت رسانا همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید وبلاگ رسانا را دنبال کنید، ما روزانه مطالب زیاد و متنوعی از امارات را برای شما عزیزان درج خواهیم کرد که میتواند بسیار کاربردی و مهم باشد.


[ بازدید : 10 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]