آشنایی با میراکل گاردن دبی، باغ بهشت در دبی

پنجشنبه 20 آبان 1400
19:44
resana

باغ معجزه دبی

اگر کنجکاور هستید تا درباره میراکل گاردن دبی بیشتر بدانید، کافی است در این مطلب با ما همراه باشید زیرا قصد داریم هر آنچه که نیاز است تا راجب باغ گل در دبی بدانید را با شما عزیزان در میان بگذاریم و شما را با این جاذبه دیدنی و جذاب دبی آشنا کنیم.

باغ معجزه دبی و همه چیز درباره آن

اگر به تازگی مطالب این وبلاگ را می خوانید بهتر است مطالب قبلی نیز مشاهده کنید، دوستانی که همراه ما هستند حتما تا به اینجا از جاذبه های فراوان دبی تعجب کرده اند، بی شک شما شهری پیدا نخواهید کرد در هیچ کجای دنیا که به اندازه دبی از جاذبه های فراوان برخوردار بوده باشد. دبی با اختلاف زیاد جاذبه های دیدنی دارد که همیشه لقب رکورد دارترین جاذبه ها را از آن خود کرده است.

به عنوان مثل بزرگ ترین باغ گل در دنیا متعلق به دبی است، بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا برای دبی است، بزرگ ترین و عمیق ترین استخر دنیا مطلق به دبی است بزرگ ترین پارک آبی دنیا برای دبی است و ...

آشنایی با میراکل گاردن دبی، باغ بهشت در دبی

فقط کافی است مطالب قبلی وبلاگ رسانا را مشاهده کرده باشید، خواهید دید که دبی در صدر شهر های جهان قرار دارد از نظر جذابه های گردشگری و جذب توریست، امروز نیز قرار است شما عزیزان و همراهان گرامی را با باغ معجزه دبی آشنا کنیم.

باغی که سرشار از گل های زیبا و جانوران گوناگون و زیبا می باشد که در این اکوسیستم زندگی خواهند کرد.

طول این باغ به 1800 متر می رسد که در مقابل سایر رقبای خود بسیار بزرگ تر می باشد، همچنین سازه ها و فضای های بسیار زیبا و دیدنی ساخته شده است.

جالب است بدانید تعداد گل های این مجموعه به بیش از 40 میلیون میرسد که بعضی از نوع های آن از گونه صادراتی می باشد و در خود دبی یافت نمیشده است.

این باغ رکورد گینس بزرگ ترین باغ گل در جهان را به نام خود ثبت کرده است به دلیل طولانی ترین دیواره های گلی که جذابه گردشگری بسیاری را خلق کرده است.

بزرگ ترین باغ پروانه ای در میراکل گاردن دبی

از باغ پروانه بزرگ که نگیم براتون که یکی از برترین باغ پروانه ای در جهان به حساب می آید که بیش از میلیون ها پروانه رنگارنگ در این مکان وجود دارد که دل بسیاری از توریست ها و گردشگران گرامی را می ربایند.

این باغ در سال 2013 استارت ساختش زده شد و در سال 2016 این پروژه رویایی به اتمام رسید، خیلی جالب از همان ابتدا جایزه بزرگ ترین و بهترین پارک و باغ گل را دریافت کرد.

میراکل گاردن دبی

خیلی ممنونیم از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، اگر اهل دبی هستید پیشنهاد میکنیم حتما به این مکان زیبا بروید، اگر هنوز به دبی نرفته اید حتما این مکان را به یاد داشته باشید تا در اسرع وقت از آن دیدن کنید، باور کنید پشیمان نخواهید شد و بسیار از دیدن این جاذبه دیدنی لذت زیادی خواهید برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایت نیازمندی ایرانیان امارات یعنی وبسایت رسانا را دنبال کنید و از مطالب آن استفاده کنید.


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]