آیا با قوانین وراثت در دبی آشنا هستید؟

سه شنبه 11 آبان 1400
22:33
resana

وراثت و قوانین آن در امارات

اگر با قوانین وراثت در امارات و دبی آشنا نیستید بهتر است تا شما عزیزان را با این مقوله آشنا کنیم، پس اگر اهل امارات هستید و یا قصد دارید در آینده نزدیک به آنجا مسافرت کنید پس این مطلب مخصوص شما می باشد تا انتها ما را همراهی کنید و نکات مهمی که در اختیارتان قرار میدهیم را به خوبی فرا بگیرید.

تا حالا به این فکر کرده اید اگر در امارات زندگی کنید و به هرحال به دیار باقی بشتابید و وصیت خود را تنظیم نکرده باشید کدام مورد از قوانین وراثت امارات برای اموال شما اعمال می شود؟

این را بدانید که کشور امارات جز کشور هایی است که قوانین آن بسیار سخت گیرانه، دقیق و منظم می باشد و هیچ گونه بی قانونی در این کشور جای ندارد، پس خیالتان راحت باشد که در خصوص وراثت نیز قانون به صورت دقیق و ظریف بررسی خواهد شد.

در ادامه قصد داریم تا شما را با سایر قانون ها در این زمینه آشنا کنیم که اگر جایی اسم آنها را شندید برایتان غریب نباشد و صفر تا صد آن را کامل از بر باشید.

قانون معاملات مدنی

قانون معاملات مدنی در امارات

1 وراثت باید بر اساس قوانین متوفی در آن زمان فوت بررسی شود.

2 مالکیت تمامی املاک و سایر اموال در داخل مرز های دولت در صورت عدم وارث به دولت داده می شود.

3 مقررات و دستورات وصیت نامه پس از مرگ باید اجرا شود، البته باید خارج از قوانین کشوری که در آن زندگی می کنند نباشد.

قانون احوال شخصیه

این قانون در امارات به تمامی امور ازدواج و طلاق و تمامی مسائل شخصی رسیدگی خواهد کرد، حال اگر یک خارجی فوت کند، الحاقیه قانون مورد استفاده قرار میگیرد. در این صورت بدون هیچ گونه تعصب بی جا در مورد ملی و عقیدتی، معاملات مدنی فرد بر اساس معاملات مدنی فرد مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا داشتن وصیت نامه اهمیت دارد؟

همانطور که میدانید طبق ماده 3 بند 1، قانون همواره اعمال می شود مگر در شرایطی که فرد بر اجرای قانون ملی خود پا فشاری بورزد، برای همین موضوع می تواند قوانین را در وصیت نامه خود به صورت دقیق بگوید تا وارث ها طیق دستورات وصیت نامه عمل کنند در غیر این صورت می بایست طبق قانون کشور اموال تقسیم شود.

چه قانونی مورد استفاده مسلمان بودن یا نبودن مورد استفاده قرار میگیرند؟

قوانین وراثت در دبی

اگر فرد خارجی باشد، شرایط بستگی به این دارد که دادگاه چگونه حکم میکردند و مکن است دچار تغییر شود.

این دادگاه است که تشخیص می دهد که شخص فوت شده از هر جایی که باشد، برای تقسیم ارث باید از چه قانونی استفاده شود.

خیلی از شما ممنونیم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، امیدواریم که این محتوا برای شما عزیزان کاربردی بوده باشد و سوال هایی که در مورد قوانین امارات در ذهن دارید پاسخ داده شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت طبقه بندی شده رسانا مراجعه کنید که مرجع نیازمندی های ایرانیان درامارات می باشد و می تواند کمک خیلی بزرگی به شما بکند.


[ بازدید : 10 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]