آشنایی با لاکچری ترین و گران ترین خودرو در دبی

چهارشنبه 24 شهريور 1400
17:02
resana

خودرو در دبی

اگر می خواهید زیباترین و بهترین خودرو در دبی را مشاهده کنید و با مشخصات آن آشنا شوید مطمئن باشید که این محتوا بسیار به شما کمک خواهد کرد، حتی اگر کوچک ترین علاقه ای به دنیای ماشین ها داشته باشید این مطلب برای شما جذاب خواهد بود زیرا قرار است خودرو هایی به شما معرفی کنیم که نمونه آن را ممکن است در هیچ کجای دیگری مشاهده نکرده باشید با ما همراه باشید.

خودرو در دبی و هرآنچه که باید از خودرو های مدرن بدانید!

دبی که یکی از جذاب ترین شهر های امارات است با وجود خودرو های آخرین سیستم و جدید، همیشه مدرن بودن خود را به سایر شهر های دیگر در جهان به رخ کشیده است، شاید هیچ شهر دیگری در این کره خاکی پیدا نکنید که به اندازه دبی، ماشین های اشرافی و مدرن در خیابان ها مشاهده کنید.

شاید شما هم با دیدن مکرر چیزای های زیبا، بعد از مدتی برایتان عادی شده باشد، اهالی دبی نیز چون روزانه هزاران ماشین مدرن را مشاهده میکنند این امر برایشان بسیار طبیعی می باشد، اگر تازه به دبی سفر کرده اید احتمالا از خودرو در دبی بسیار شگفت زده خواهید شد.

تاکسی های بوگاتی در دبی

تاکسی های بوگاتی در دبی

شما چه شهری را میشناسید که برای تاکسی های خود از ماشین بوگاتی ویرون استفاده کرده باشند؟

پیاده روی در گرمای دبی کار بسیار سخت و طاقت فرسایی می باشد، این تاکسی ها می توانند نظر شما را راجب گرما به کلی تغییر دهند و فکری جز تعجب و لذت در ذهن نداشته باشید. این تاکسی ها نظر تمامی توریست ها را به خود بسیار جلب می کند و بعد از برگشت از دبی، حتما خاطر دیدن تاکسی های بوگاتی را برای آشنایان خود تعریف خواهند کرد.

خودرو مازراتی گرن توریسمو پلیس دبی

شاید باورتان نشود اما اگر بتوان گروهی را در دبی نام برد که گران ترین خودرو ها را تهیه میکنند آن گروهی نیست جز پلیس دبی.

پلیس دبی همیشه سعی خواهد کرد تا بهترین خودرو در دبی را داشته باشد و از آخرین مدل های ماشین بسیار استقبال خواهند کرد، خودرو پلیس در دبی شامل: مدل های مختلف لامبرگینی، مرسدس بنز، آستون مارتین و مازراتی بیشترین خودرو هایی هست که پلیس دبی برای ارگان خود تهیه خواهند کرد.

دول سیکستین، سریع ترین خودر دبی

دول سیکستین در دبی

دول سیکستین را میتوان به عنوان سریع ترین خودرو در دبی دانست زیرا این خودرو می تواند سرعتش به 500 کیلومتر بر ساعت برسد، یکی از خواننده های معروف عاشق این ماشین است و برای درست کردن موزیک ویدئو های خود از این ماشین را از شرکت های دبی کرایه می کند.

مورگان آئرو 8

مورگان آئرو 8

این ماشین را می توان حد وسطی بین ماشین های کلاسیک، جدید و تندرو دانست که مرزی بین این خودرو ها می باشد، ظاهر جالب این ماشین همیشه باعث جلو توجه بسیاری از افراد علاقمند به ماشین شده است، این ماشین سرعتش به 300 کیلومتر بر ساعت می رسد و جز گران ترین خودرو هایی می باشد که می توانید در خیابان های دبی مشاهده کنید.

فنیر سوپر اسپرت

این خوردو توسط یک شرکت لبنانی درست شده است، که از سرعت بالایی برخوردار است، جالب است بدانید سرعت این خودرو از صفر تا صد را می تواند در کم تر از 3 ثانیه پرکند، یعنی خودرو شما می تواند در کم تر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که این یک آمار عجیب غریبی می باشد، شما می توانید تعداد زیادی از این خودرو ها را در دبی مشاهده کنید.

خیلی از شما ممنون هستیم که با ما همراه بودید، امیدواریم این مطلب نیز همانند سایر مطالب قبلی برایتان کاربردی بوده باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر از اطلاعات امارات می توانید سایت رسانا را دنبال کنید.

وب سایت رسانا یک سایت بزرگ برای نیازمندیهای دبی و امارات است که مانند یک پل می تواند واسط شما و بیزینس های ایرانی باشد.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]