فصل حراجی در دبی از چه زمانی شروع می شود؟

پنجشنبه 11 شهريور 1400
16:26
resana

فصل حراجی در دبی

آیا می دانید فصل حراجی در دبی چه زمانی است؟ آیا از تخفیف روز امارات با خبر هستید؟ اگر شما هم قصد دارید یک خرید رویایی با کم ترین هزینه را انجام بدهید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید، مطمئن باشید با خواندن این مطلب می توانید در سرمایه خود صرفه جویی کنید.

کشور امارات و سایر شهر های آن، برای خرید کردن بسیار عالی هستند زیرا که این شهرها به قدری فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی دارند که سالانه افراد زیادی را از مکان های مختلف دنیا به خود جذب می کند.

شما حتی اگر در فصل حراجی دبی هم سفر نکنید مطمئن باشید اجناس با قیمت های استثنایی را خواهید خرید، اما اگر می خواهید یک خرید فوق العاده داشته باشید پیشنهاد می کنیم دست نگه دارید تا فصل باورنکردنی حراجی در دبی فرا برسد.

شاید برای شما نیز جالب باشد که در این فصل تمامی اجناس و لباس ها تا 60 و 70 درصد تخفیف شامل می شوند که این باعث می شود اجناس با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید، همچنین شما می توانید در قرعه کشی ها نیز شرکت کنید که با خرید هر محصول از فروشگاه هایی که در مقطع خاصی قرعه کشی دارند، شانس خود را امتحان کنید.

فصل حراجی در دبی چه زمانی است؟

فصل حراجی در دبی چه زمانی است؟

طبق رسمی که در امارات وجود دارد معمولا در فصل تابستان در نزدیکی ماه تیر و مرداد این تخفیف هیجان انگیز شروع می شود و افرادی که نتوانسته اند در این فصل خود را به دبی برسانند در فصل زمستان نیز این تخفیف تکرار می شود که شما می توانید در ماه های دی و بهمن یک خرید باورنکردنی را تجربه کنید.

دبی یک رویداد بزرگ دیگری به نام فستیوال خرید دارد که تخفیف ها در این رویداد از تمامی فصل ها بیشتر است و زمان تقریبی آن از اواخر ماه دسامبر و یا اوایل ماه ژانویه شروع می شود و ممکن است تا یک ماه نیز ادامه داشته باشد.

اما این نکته را باید بدانید که فصل و ماه های دقیقی برای فصل حراجی دبی در نظر نگرفته شده است و شما می بایست مدام در هر حال پیگیری باشید، شاید این برای شما کمی سخت و غیرممکن به نظر برسد، اما اصلا نگران نباشید شما می توانید با دنبال کردن بخش رویداد های امارات در سایت رسانا از آخرین خبر های مهم و داغ امارات و سایر شهر های آن از جمله دبی، آشنا شوید.

بهترین شهرهای امارات برای فصل حراجی کدام هستند؟

بهترین شهر برای فصل حراجی امارات

بهترین شهر هایی که تعداد زیادی از فروشگاه ها با تخفیف های زیاد را شامل می شوند: دبی، ابوظبی و شارجه است. اما میان این سه شهر، دبی یک سر و گردن از بقیه بالاتر است هم از نظر تخفیف هم از نظر مراکز خرید، تنوع بسیار بالاتری را برخوردار است.

آیا فروشگاه های خاصی از فصل حراجی استفاده می کنند؟

خیر؛ شما به هر قسمت از دبی و سایر شهر ها که مسافرت کنید هر خیابان و هر مرکز خریدی را مشاهده کنید از تخفیف بسیار خوبی می توانید بهره مند شوید و مربط به فروشگاه های خاصی نمی باشد، این فصل مانند یک رسم و رسومی است که تمامی مراکز خرید از آن تبعیت خواهند کرد.

نکات مهم در هنگام خرید در فصل حراجی دبی

نکات مهم خرید در فصل حراجی دبی

  1. سعی کنید صبح ها به خرید بروید
  2. سعی کنید در روز های اخر هفته به خرید نروید زیرا افراد زیادی در این روز ها به خرید می روند و ممکن است شلوغی زیاد شما را خسته و کلافه کند، این را نیز بهتر است بدانید که روز های اخر هفته در دبی، جمعه و شنبه می باشد.

خیلی از شما ممنون هستیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید، خوش حال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید، امیداریم این مطلب برای شما حسابی کاربردی بوده باشد و شما را در خرید فصل حراجی دبی آشنا کرده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از مطالب جدید امارات، اخبار و مناطق گردشگری و ... به سایت رسانا مراجعه کنید.


برچسب ها: دبی , امارات , تخفیف ,
[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]