سایت رسانا؛ بزرگ ترین و اولین سایت نیازمندی ایرانیان در امارات

يکشنبه 21 شهريور 1400
19:55
resana

آشنایی با سایت رسانا​​​​​​

در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با سایت رسانا معرفی کنیم، سایتی که می تواند برای شما فراتر از حد تصور باشد و بسیاری از نیازمندی های شما را در امارات و سایر شهر های آن برطرف نماید.

وبسایت رسانا مرجع بزرگ اطلاعات طبقه بندی شده امارات است که مانند واسطی عمل می کند که شما را با صاحبین کسب و کار های مختلف آشنا می کند و می توانید مهم ترین نیاز های خود را رفع کنید.

در ادامه قصد داریم تا شما را با این وب سایت مفید آشنا کنیم، رسانا بخش های مختلف و جذابی دارد که ممکن است هر صفحه از آن نیاز بسیار مهمی را از شما برطرف نماید و بتوانید زندگی راحت تر و آسوده تری را در کشور قدرتمند امارات و سایر شهرهای معروف آن از جمله دبی، ابوظبی و... را داشته باشید.

کار در امارات و کاریابی آنلاین

کار در امارات با سایت رسانا

شما اگر به دنبال کار در امارات هستید، به راحتی می توانید به دسته بندی کاریابی در امارات سایت رسانا مراجعه کنید و در آنجا لیست کار های تعریف شده توسط کارفرما ها را مشاهده کنید و با آن ها تماس بگیرید. هر آنچه که نیاز دارید اعم از آدرس محل کار، شرح کار و تخصص لازم و شماره تماس ... به صورت رایگان می توانید مشاهده کنید و تماس حاصل فرماید.

خدمات در امارات

در این بخش میتوانید با انواع بیزینس های فارسی زبان آشنا بشوید و در تمامی عرصه های خدماتی از جمله: مهاجرت، حمل و نقل، پزشکی، آموزشی، چاپ و تبلیغات، صادرات و واردات، فنی و تعمیرات، زیبایی، دکوراسیون و معماری و ثبت شرکت و .... ده ها دسته بندی حیاتی و مهم که می تواند در دبی و امارات نیاز شما را برطرف کند را آشنا شوید.

رستوران و کلاب ها

رستوران ها و کلاب ها در امارات

شما می توانید لیست بهترین رستوران ها و کلاب های دبی و امارات را به صورت مرتب شده و طبقه بندی شده مشاهده کنید و نزدیک ترین رستوران به محل کار و زندگی را پیدا کنید، مطمئن باشید در هیچ سایت دیگری چنین نظم و جامعیت در ارائه و معرفی رستوران در امارات را نخواهید یافت و رسانا در این راه همراه شما خواهید بود و آگهی های پر استفاده و کاربردی برای شما عزیزان درج خواهد کرد.

رویداد های جدید امارات

رویداد های امارات

اگر آن دسته از افرادی هستید که اهل خوشگذرانی و مشاهده رویداد های امارات هستید باید به شما بگویم که این صفحه مختص شما طراحی شده است، شما می توانید جدید ترین و مهم ترین رویدادهای دبی و امارات را در این صفحه مشاهده کنید و هرآنچه که نیاز دارید از رویداد های آینده و پیش رو امارات بدانید در این صفحه آورده شده است.

تخفیف روز امارات

اگر اهل خرید کردن هستید و یا از خرید اجناس مرغوب و با کیفیت با قیمت مناسب و ارزان هستید، این صفحه به شما کمک بزرگی می کند تا معدن تخفیف ها را بیابید، در این بخش تمام فروشگاه هایی که قصد دارند بر روی محصولات خود تخفیف اعمال کنند در این بخش آورده شده است و شما می توانید بدون آنکه در دبی و یا سایر شهر ها سفر کنید با تخفیف ها و آفر های ویژه آشنا شوید و خیلی راحت اقدام به خرید کنید.

اطلاعات و آخرین اخبار امارات

اطلاعات امارات

سایت رسانا با جمع آوری جدیدتری و مهم ترین اطلاعات و اخبار امارات و سایر شهر ها، قصد دارد تا شما عزیزان را از وقایع مهم با خبر سازد و این بخش بسیار کاربردی برایتان خواهد، هر آنچه که نیاز دارید برای زندگی در امارات بدانید و اگر سفر به امارات را دارید همه و همه را می توانید در این صفحه مطالعه کنید.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]