آرشیو بهترین رستوران های ایرانی با کیفیت باورنکردنی!

شنبه 20 شهريور 1400
16:20
resana

بهترین رستوران های امارات و دبی

اگر در امارات و یکی از شهر های آن زندگی می کنید و با وجود تعداد زیادی از رستوران های ایرانی، قادر به تصمیم گیری و انتخاب نیستید در این مطلب می خواهیم تا بهترین رستوران های ایرانی را به شما عزیزان پیشنهاد بدهیم که از نظر کیفیت جز بهترین رستوران های ایرانی دبی قرار دارند و جز تاپ لیست ما قرار گرفته اند، با ما همراه باشید و بدانید که این مطلب را در جای دیگر نخواهید یافت و این یک چک لیست طلایی از بهترین رستوران های امارات می باشد.

کشور امارات با وجود زیر ساخت های فراوان در جذب توریست، جز بهترین کشور هایی می باشد که افراد برای مسافرت و یا مهاجرت می تواند به این کشور فکر کند زیرا تمامی آنچه که می توانید حدس بزنید و آرزو کنید در این کشور فراهم شده است، پس قطعا با این وجود بازار رستوران ها و کافه ها بسیار داغ داغ می باشد.

وقتی تعداد رستوران ها و کافی شاپ ها زیاد شود، انتخاب آن ها کمی کار دشوار خواهد بود زیرا می بایست شما به هر کدام از رستوران ها بروید و غذای آن ها را میل کنید تا یک امتیاز از نظر مزه، کیفیت و خدمات بدهید و اگر راضی بودید دوباره به آنجا سر بزنید و یا آنجا را برای همیشه ترک کنید.

قطعا شما هم تجربه تلخی از برخورد و غذا های برخی از رستوران ها داشتید و نمی خواهید دانه به دانه آن ها را تکرار کنید، پس ما نیز این نیاز شما را کشف کرده ایم و می خواهیم در این مطلب کاربردی به آن ها بپردازیم و با ارائه تاپ لیست های رستوران های ایرانی شما را در انتخاب بهترین رستوران های دبی یاری دهیم پس با ما همراه باشید که قرار است چندتا از معروف ترین رستوران های امارات را به شما معرفی کنیم.

بهترین رستوران های ایرانی در دبی کدامند؟

رستوران ایرانی قصر شمس

رستوران ایرانی قصر شمس

یک رستوران خاص با غذاهای خاص، جالب است بدانید که نام قبلی این رستوران قشقایی بوده است و مشتریان قدیمی،

رستوران قصر شمس را با نام قشقایی می شناسند، این رستوران با موزیک زنده از شما پذیرایی می کند و محیطی کاملا خانوادگی را برای شما فراهم می کند.

این رستوران از ساعت 9 شب الی 1 صبح باز است و می توانید در این تایم به این رستوران بروید و لحظات خوبی را کنار خانواده تجربه کنید.

آدرس: دبی ،دیره، خیابان المطینه، روبروی هتل دبی پالم

رستوران الوند

رستوران الوند دبی

این رستوران جز قدیمی ترین رستوران های دبی محسوب می شود و می توانید غذای لذیذ ایرانی را در این رستوران تجربه کنید، این رستوران برای مشتریان خود اهمیت زیادی قائل است و می توانید کیفیت بی نظیر غذای رستوران الوند دبی را امتحان کنید.

رستوران ترنج

این رستوران با سینی های پر از غذای خود، همواره دل مشتریان را می برد، شما می توانید در رستوران ترنج یک دیس پر از غذاهای خوشمزه را سفارش دهید و از کیفیت بی نظیر غذای ایرانی در این رستوران بهترین استفاده را ببرید.

آدرس: دبی ، خیابان حصة، برشا 3

رستوران لیالی اصفهان

رستوران لیالی اصفهان

این رستوران نیز از سابقه درخشان و قدمت زیادی برخوردار است و شما می توانید در این رستوران طعم واقعی غذای ایرانی را بچشید، رستوران لیالی اصفهان با ارائه بهترین غذای ایرانی سعی می کند تا مثل همیشه مشتریان وفادار زیادی را به خود جذب کند.

به انتهای این مطلب رسیدیم خیلی از شما ممنون هستیم که وقت گذاشتید، امیدواریم تجربه بی نظیری از این رستوران ها را کسب نمایید، اگر شما نیز تجربه ای از رستوران های نام برده شده با ما حتما درمیان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایت رسانا را مشاهده کنید، رسانا مرجع نیازمندی های فارسی زبانان در امارات است که سعی می کند زندگی در امارات را برای ایرانیان عزیز راحت و آسوده کند.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]