آرشیو کاملی از بهترین کلاب های ایرانی دبی در سال 1400

دوشنبه 15 شهريور 1400
19:23
resana

کلاب های ایرانی دبی

اگر می خواهید اطلاعات بسیار کاملی از بهترین کلاب های ایرانی دبی داشته باشید، مطمئن باشید جای درستی را آمده اید، فقط کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید آن وقت خواهید دانست که چه مطالب با ارزشی را یاد خواهید گرفت و در انتخاب بهترین کلاب های ایرانی دبی خیلی راحت می توانید عمل کنید.

بهترین کلاب های ایرانی در دبی

اگر هفته ای پر از کار و مشغله داشته اید، حال زمان آن رسیده است که کمی از محیط و دغدغه های کار خارج شوید و اوقاتی را کنار خود، خانواده و دوستان باشید، شما می توانید یک تفریح جذاب که اکثر جوانان از آن تبعیت می کنند را پیروی کنید، شما می توانید آخر هفته ها و یا هر روزتعطیل و غیر تعطیل دیگری به کلاب های دبی بروید از آهنگ ها و دی جی های مطرح جهانی دیدن کنید.

دبی یکی از معروف ترین شهر های امارات است که آوازه این شهر آن قدر پیچیده است که بسیاری از مردم در سراسر جهان فکر میکنند دبی پایتخت امارات است، اما این تفکر اشتباهی است زیرا پایتخت امارات، شهر ابوظبی است که مسافت خیلی طولانی تر و بزرگ تری نسبت به سایر شهر های امارات دارد.

بهترین کلاب های ایرانی در دبی

دبی شهری است که گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا به خود جذب می کند و این امر سبب شده است که کلاب های بسیاری زیادی در سراسر این شهر پر بازید به وجود آید. شما برای انتخاب این کلاب ها ممکن است به مشکل مواجه شوید و نتوانید بهترین های آن را انتخاب کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین کلاب های ایرانیان دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

1.کلاب و رستوران persisclub

کلاب persisclub، یکی از معروف ترین کلاب های دبی می باشد که دارای محیطی لوکس و جذاب است که ایرانیان عزیز می توانند از پخش موزیک زنده این کلاب نهایت لذت را ببرند. همچنین این کلاب به فکر آن دسته از افرادی که اهل قلیان هستند نیز بوده و می توانند قلیان نیز سفارش بدهند.

2.کلاب وایت

کلاب وایت دبی

کلاب وایت جز آن دسته از کلاب های لوکس می باشد که در بالای پشت بام از مشتریان خود پذیرایی می کند و منظره ای جذاب را تداعی می کند، مزیت این کلاب این است که شما می توانید منظره 360 درجه دبی را مشاهده کنید و این تجربه خیلی جذابی برای شما خواهد بود.

معایب این کلاب این است که در فصل های زمستان قابل استفاده نخواهد بود، اما شما می توانید در فصل های گرم به این کلاب بروید و دی جی های مطرح و خواننده های معروف دنیا را مشاهده کنید.

3.کلاب The Act

کلاب the act

این کلاب جز قدیمی ترین کلاب های دبی می باشد که نزد افرادی که قبلا به این کلاب رفته اند از اهمیت و شهرت بالایی برخوردار است. این کلاب می تواند شما را ساعات ها با نمایش های جذابی که دارد سرگرم کند.

برای رفتن به این کلاب می توانید به خیابان لوکس شیخ و زاید بروید و از این کلاب جذاب دیدن کنید.

از این که با ما تا انتهای این مطلب همراه بودید بسیار خوش حالیم، امیدواریم لحظات بسیار خوبی را در کنار خانواده و دوستان خود در یکی از بهترین کلاب های ایرانی دبی که در این صفحه معرفی شده است داشته باشید، اگر شما نیز به این کلاب ها رفته اید لطفا تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاب ها، رستوران ها و مناطق دیدنی و گردشگری دبی می توانید به وبسایت رسانا مراجعه کنید. سایت رسانا مرجع نیازمندی های فارسی زبانان امارات می باشد.


برچسب ها: دبی , امارات ,
[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]