بهترین دیسکو های ایرانی دبی در سال 2021 را بشناسید!

يکشنبه 14 شهريور 1400
18:08
resana

بهترین دیسکو های ایرانی دبی

اگر قصد دارید تا لیستی از بهترین دیسکو های ایرانی دبی را بشناسید و بتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا سپری کنید با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا نایاب ترین دیسکو ها و کلاب های ایرانی در دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم، پس تا انتهای مطلب با ما باشید.

معرفی بهترین کلاب ها و دیسکو های ایرانی در دبی

اگر اهل امارات هستید و یا قصد سفر به دبی را دارید و می خواهید لحظاتی با دوستان خود در بهترین دیسکو های ایرانی دبی بگذرانید در این بخش می خواهیم، برترین دیسکو ها و کلاب ها را به شما عزیزان معرفی کنیم، همچنین شما می توانید اطلاعات کاملی از ویژگی های هر دیسکو را در این مطلب بخوانید و در بین کلاب ها و دیسکو های معرفی شده بهترین آن ها را از نظر قیمت و مسافت انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

دیسکو هیجان انگیز آلفا

دیسکو هیجان انگیز دبی

گر قصد دارید تا شاهد یک دیسکو با امکانات خوب و ویژه باشید، دیسکو آلفا به همراه پخش موسیقی های جذاب گزینه مناسبی می باشد. شما می توانید سه شنبه و پنج شنبه ها از ساعت 6 عصرتا 3 صبح و جمعه ها از 4 عصر تا 3 صبح به دیسکو آلفا مراجعه کنید. این دیسکو دارای مجسمه های زیبا و تاریخی است و جایگاه رقص آن دقیقا مقابل دی جی قرار دارد. پیشنهاد می کنیم روز های جمعه به این دیسکو بروید زیرا برنامه های مهیج تری برگزار خواهند کرد. این دیسکو از شما هزینه ورودی دریافت نمیکند.

دیسکو ایرانی هتل دلمون دبی

آشنایی با دیسکو ایرانی دبی

هتل دلمون دبی با 4 ستاره، محل مناسبی برای افرادی است که قصد دارند با هزینه اقتصادی و کم، در آنجا بمانند و از غذا و دیسکو بتوانند با هزینه کم تر استفاده کافی را ببرند.

موقعیت جغراقیایی این هتل مناسب است زیرا نزدیک مترو واقع شده است و علاقمندان به گرشگردی می توانند دسترسی راحت تری به مترو داشته باشند که همین امر سبب شده است که یک ویژگی خوب برای این هتل ثبت شود.

و اما معایب این هتل: اگر به دنبال یک هتل با هزینه بیشتری هستید می توانید از سایر هتل های موجود استفاده کنید زیرا همانگونه که عرض کردیم این هتل برای افرادی که می خواهند هزینه کم تری انجام بدهند مناسب است اما اگر هزینه برای شما مهم نیست می توانید به سایر هتل ها رجوع کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل ها، رستوران و کلاب در دبی می توانید به وب سایت رسانا مراجعه کنید.

دیسکو سنکچری، با دکوراسیون خاص و لاکچری

معرفی بهترین دیسکو های ایرانی دبی

احتمالا تا به حال اسم این دیسکو به گوشتان نخورده است، پیشنهاد می کنیم که برنامه آخر هفته خود را کنسل کنید و حتما به دیسکو سنکچری دبی بروید، در این دیسکو انواع موسیقی ها پخش می شود از جمله سبک های هیپ هاپ و ...

این دیسکو به سه بخش کلی تقسیم می شود، یک بخش مخصوص رقص است که از فضای بزرگی برخوردار است، بخش دوم یک سالن برای پذیرایی از میهمان و دوست است و بخش سوم که به یک فضای باز و جذاب ختم می شود.

در این دیسکو دیجی های معروفی حضور پیدا می کنند که می توانید در پایان تایم با آن ها عکس یادگیری بگیرید و اوقات خیلی خوشی را برای خود و دوستان به ارمغان بیاورید.

از این که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید بسیار خرسند هستیم، امیدواریم لحظاتی خیلی زیبایی را در دیسکو و کلاب های معروفی شده، رقم بزنید، اگر هرکدام از دیسکو های نام برده شده را رفته اید و یا خاطره ای از آن دارید برای ما حتما کامنت کنید، منتظر نظرات خوب و دلنشین شما عزیزان هستیم.

برای آشنایی بیشتر با کلاب ها و رستوران های امارات می توانید سایت رسانا را دنبال کنید، در رسانا ما روزانه اطلاعات بسیار مفیدی از زندگی در امارات، مکان های گردشگری، رویداد ها و هزاران اطلاعات کاربردی دیگر را می توانید مشاهده کنید.


برچسب ها: دبی , امارات ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]