شرایط زندگی در امارات، اقامت مادام العمر دربهترین کشور دنیا

شنبه 13 شهريور 1400
16:28
resana

شرایط زندگی در امارات

اگر شما آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید شرایط زندگی در امارات را بدانید، ابتدا باید با یک سری نکات مهم و کلیدی آشنا شوید و سپس با مجموعه قوانین امارات آشنا شوید، با ما همراه باشید زیرا می خواهیم تازه ترین و دسته اول ترین مطالب را در این خصوص خدمت شما مطرح کنیم.

شرایط زندگی در امارات

اگر هدف شما زندگی در امارات است، شما می توانید یکی از هفت تکه از بهشت را انتخاب کنید، چرا گفتیم هفت تکه از بهشت؟ زیرا این هفت شهر آنقدر امکانات رفاهی مناسبی دارند و هر آنچیزی که برای یک زندگی مرفع نیاز خواهید داشت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

آشنایی با شرایط زندگی در امارات

این هفت ایالت به: ابوظبی، دبی، شارجه، ام القوین، عجمان، راس الخیمه، فجیره تقسیم می شود. پایتخت کشور امارات ابوظبی است که از چشم انداز های بسیار زیبایی برخوردار است.

امارات قوی ترین اقصاد جهان را دارد، و با فراهم سازی زیر ساخت های توریست پذیر توانسته است علاوه بر فروش نفت از طریق جذب توریست نیز سبب شکوفایی اقتصادی شود.

اما عمده درآمد امارات از طریق فروش نفت حاصل می شود، زیرا این کشور رویایی از نظر نفت خیز بودن بسیار حاصل خیر می باشد.

اگر می خواهید در امارات زندگی کنید باید بدانید که زبان اصلی این کشور عربی است اما برای آنکه مهاجران زیادی به این کشور سفر می کنند، شما می توانید با یادگیری زبان انگلیسی با اکثر مردم این کشور صبحت کنید.

قوانین امارات

قبل از ورود به امارات باید بدانید که این کشور جز کشورهایی است که از قوانین سختگیرانه ای برخوردار است و حقوق شهروندان بسیار برای امارات مهم است، بهتر است قبل از ورود به امارات کامل با قوانین امارات آشنایی پیدا کنید.

قرارداد جعلی:

در بسیاری از دستگیری ها و موارد خلاف انجام شده، به ساکنین امارات بارها تاکید شده است که برای اقامت و تمدید آن، سعی در جعل قرار داد ها نکنند و این کار سبب پیگیری و مجازات سختی خواهد بود.

تهدید کردن:

تهدید کردن کار بسیار نپسندیده و خطرناکی است که حتی در کشور خودمان نیز این کار مجازات دارد، به گونه ای که اگر شما کسی را تهدید به مرگ کنید و اتفاقی برای شخص رخ دهد اولین نفر پای شما در میان خواهد بود.

اگر در امارات کسی را تهدید کنید به صورت شفاهی و یا کتبی و یا قصد باج گیری داشته باشید و بخواهید اسرار کسی را فاش کنید، در صورت پیگیری به هفت سال زندان محکوم خواهید شد.

رانندگی با خودرو بدون اجازه مالک

طبق گفته های دادگستری دبی، استفاده از خودرو بدون اجازه مالک آن، عواقب سنگینی می تواند داشته باشد.

با توجه به بند 394 قانون نامه مجازات، هرشخصی که بدون اجازه از مالک، وسیله نقلبه اعم از موتور، ماشین و ... استفاده کند به یک سال حبس و یا پرداخت جریمه ای بیشتر از ده هزار درهم رو به رو خواهد شد.

هزینه های زندگی در امارات

هزینه های زندگی در امارات

اگر میخواهید دوراندیشی کنید و برای مخارج خود دو دوتا چهارتایی بکنید این را بدانید که مخارج در امارات بستگی به شهر و منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارد و نمیتوان مخارج ثابتی را برای تمام شهر ها به طور یکسان حساب کرد.

اما می توان به طور تقریبی بررسی کرد 37 درصد هزینه های جاری در امارات برای اجاره خانه و 36 درصد هم هزینه خوراک ماهانه می باشد که بیشترین هزینه را در بر میگیرند.

خیلی از شما ممنونیم که تا انتهای مطلب ما را همراهی کردید، امیدواریم از نکات طلایی شرایط زندگی در امارات استفاده کافی را برده باشید برای یک اقامت دائم و طولانی خود را آماده کنید. اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری راجب زندگی در امارات و مناطق گردشگری و ... داشته باشید حتما به سایت Resanauae مراجعه کنید.


برچسب ها: دبی , امارات ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]