هزینه سفر به امارات، لیست بهترین قیمت تورهای مسافرتی در امارات

پنجشنبه 11 شهريور 1400
16:37
resana

هزینه سفر به دبی و تور های مسافرتی امارات

اگر قصد سفر به امارات؛ هیجان انگیزترین کشور دنیا را دارید و می خواهید از هزینه سفر به امارات مطلع شوید، حتما این مطلب را تا پایان مطالعه کنید زیرا قرار است بهترین تور های مسافرتی امارات را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا سفر شما تبدیل به یک سفر تکرار نشدنی و هیجان انگیز با کم ترین هزینه بشود، با ما همراه باشید.

امارات دارای هفت شهر زیبا و توریستی است که سالانه افراد زیادی از سراسر جهان را به خود جذب می کند که شامل:

  • ابوظبی
  • دبی
  • شارجه
  • عجمان
  • ام القوین
  • راس الخیمه
  • فجیره

ابوظبی پایتخت کشور امارات می باشد که وسعت خیلی زیادی نسبت به سایر شهر های امارات دارد، اما جالب است بدانید که بیشترین درخواست ها برای سفر به امارات برای شهر دبی می باشد، زیرا این شهر دارای امکانات گردشگری و تفریحی زیادی می باشد، شما برای سفر به امارات حتما می بایست ویزا بگیرید که کوتاه ترین زمان آن ویزای 14 روزه می باشد.

آیا میدانید بهترین زمان سفر به امارات چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به امارات

با توجه به این که آب و هوای کشور امارات بسیار گرم می باشد، بهترین زمان برای سفر فصل پاییز و زمستان است، زیرا که در این فصول شما با آب و هوایی معتدل همراه هستید اما این نکته را بدانید که به دلیل افزایش مهاجران در این فصل قیمت هتل ها تا حدی رو به افزایش می باشد.

ارزان ترین فصل برای سفر به امارات چه زمانی است؟

ارزان ترین فصل برای سفر به امارات

قطعا فصلی که در آن توریست های کمتری مهاجرت کنند، آن فصل قیمت های رو به پایین تری را به همراه دارد و شما می توانید در تابستان با کم ترین قیمت های هتل مواجه شوید، حتما می دانید که در این فصل مسابقات و رویداد های بسیار متنوع و جذابی برگزار خواهد شد. رویداد های امارات به حدی هیجان انگیز و منحصر به فرد است که افراد حاظرن از دورترین نقاط دنیا برای دیدن یک رویداد یک روزه به این کشور سفر کنند.

برای سفر به امارات ضمانت نامه بانکی نیاز داریم؟

اگر به صورت گروهی و با تور بخواهید مسافرت کنید خیر، اما اگر قصد دارید به صورت تکی به امارت سفر کنید می بایست یک چک ضمانت به مبلغ 1000000 نزد بانک در وجه آژانس هواپیمایی صادر کنید. توجه کنید که تاریخ آن باید برای دو روز بعد از بازگشت از امارات باشد.

تور های مسافرتی امارات چه خدماتی به ما ارائه می دهند؟

  • دریافت ویزای امارات
  • رزو هتل های 2 تا 5 ستاره بسته به انتخاب پکیج تور
  • بلیط هواپیما برای رفت و آمد به امارات
  • بیمه افراد
  • داشتن یک تور لیدر

آشنایی با قیمت های تور امارات

هزینه تور امارات به سه عامل بستگی دارد:

  1. خطوط هوایی

  2. محل اقامت
  3. فصل سفر و نرخ روز

پول واحد امارات درهم می باشد، و هزینه های پرداختی در این کشور می بایست با درهم محاسبه شود.به تازگی قانونی در امارات وضع شده است که افراد باید مالیات هتل هایی که در آن اقامت کردند را بپردازند، هزینه ها را می توانید طبق جدول زیر مشاهده کنید.

کیفیت هتل

مالیات

نسبت پرداخت

3 ستاره

15 درهم

نفری - شبی

4 ستاره

25 درهم

نفری - شبی

5 ستاره

30 درهم

نفری - شبی

خیلی از شما ممنونیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه سفر به امارات و شرکت های توریستی و گردشگری امارات می توانید به سایت رسانا مراجعه کنید.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]