مشهور ترین ایرانیان ساکن امارات را بشناسید!

پنجشنبه 11 شهريور 1400
16:32
resana

ایرانیان امارات

همانطور که میدانید موضوع مطلب امروز ما راجب به ایرانیان ساکن امارات است که با تلاش و پشکاری که داشتند سبب شدند تا در این مطلب از آنها یاد کنیم زیرا که آنها توانسته اند نام ایران را به دوباره زنده کنند و جز برجسته ترین ایرانیان امارات شوند، با ما همراه باشید تا داستان زندگی آن ها را با هم مرور کنیم، بدون شک این مطلب بسیار برای شما جذاب خواهد بود و اطلاعات خیلی مفیدی را کسب خواهید کرد با ما همراه باشید.

داستان زندگی ایرانیان ساکن امارات

اگر شما هم آن دسته از افرادی هستید که داستان افراد موفق را مطالعه می کنند و سعی می کنند در زندگی روزمره راه آنان را ادامه دهند، باید به شما بگویم که این مطلب کاملا باب میل شما خواهد بود و می توانید با استفاده از راه افراد موفقی که در ادامه خواهیم گفت تاثیر بزرگی در زندگی خود ایفا کنید. پس تا انتهای مطلب پا به پای ما باشید.

پدر سینما احمد گلچین، یک ایرانی موفق در امارات

احمد گلچین

محال است در امارات زندگی کرده باشید و اسم احمد گلچین را نشنیده باشید.

در طول چند دهه اخیر، تجربه رفتن به سینما با تغییرات خیلی زیادی همراه بوده است، از زمانی که امکانات خیلی ضعیف بوده است و تا رسیدن به جایگاهی که میتوانید به راحتی روی صندلی چرمی بشینید و غرق در دیدن ویدئو دلخواه خود با کیفیت چند بعدی شوید.

زمانی که احمد گلچین وارد امارات شد، تنها یک سینما در آن وجود داشت، سینما ملی واقع در نصر، سینمایی که از امکانات کمی برخوردار بود و نزدیک یک گورستان واقع شده بود.

احمد گلچین پدر صنعت سینمای امارات

احمد گلچین پدر صنعت سینمای امارات در سخنان خود این چنین گفته است که:

"امارات کشور قدرتمندی است که میتوان در آن به رشد و شکوفایی رسید، اگر من در کشور دیگری به جز امارات زندگی میکردم، محال بود به چنین موفقیت و شهرتی برسم."

باقر محبی، امپراطور صنعت تجارت در امارات

باقر محبی

هیچ وقت فکر نکنید که موفقیت و ثروت به یک شبه محقق می شود، باقر محبی صاحب یک مغازه کوچک در دبی بود که در سال 1931 فعالیت خود را شروع کرد.

امپراطور جوان ما آن زمان ۲۰ سال بیشتر نداشت، اما با گذشت سال ها این مغازه کوچک تبدیل به یک واحد تجاری بسیار بزرگ شد که نام آن زینال محبی هلدینگز می باشد.

افرادی که ساکن امارات هستند و مدت زیادی است که از زندگی آنها می گذرد، می دانند که باقرمحبی بهترین خدمات صادرات و واردات در امارات را داشته و خدمت زیادی به ساکنین امارات کرده است و با تاسیس سوپرمارکت هایی که از تخفیف های شگفت انگیزی برخوردار بوده است، بسیاری از افراد نیازمند را خشنود ساخته است.

خیلی از شما ممنون هستیم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کرده اید، به پاس همراهی شما عزیزان، قصد داریم تا شمارا با سایت رسانا آشنا کنیم.

رسانا مرجع نیازمندی های ایرانیان مقیم امارات است که با اطلاعات طبقه بندی شده بیزینس های فارسی زبان و آخرین مطالب کاربردی از زندگی در امارات شما را یاری میدهد.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]