امکانات رفاهی امارات و آنچه که از امارات نمی دانستید!

يکشنبه 7 شهريور 1400
20:07
resana

امکانات رفاهی امارات

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین امکانات رفاهی امارات بپردازیم و شما را با جاذبه های بی نظیر این کشور آشنا کنیم، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چون قرار خیلی شما را هیجان زده کنیم و در انتها دست پر از این وبلاگ رفته باشید و بتوانید با بهترین مکان های گردشگری و تفریحی از جمله هیجان انگیزترین پارک های دبی آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

بهتر از قبل از معرفی امکانات و جاذبه های امارات کمی با اعجایب آن آشنا شویم که حتما برای شما جالب خواهد بود.

امارات عجیب ترین کشور دنیا

دلایل زیادی وجود دارد که این کشور را جز عجیب ترین کشور های دنیا می دانند در ادامه برخی از موارد را برای شما شرح می دهیم.

در امارات و شهر دبی، هیچ آدرس پستی وجود ندارد و به این معنی است که اداره پست این کشور، هیچ مرسوله را به هیچ آدرسی نمی فرستد، هر یک از مردم شهر در اداره پست یک صندوق اختصاصی دارد و باید پست خود را از طریق صندوق خود تهیه کنند.

حدود یک چهارم از جرثقیل های غول آسا در امارات وجود دارد که برای مصارف ساختمان سازی و برج سازی مورد استفاده قرار می گیرد که طبق آمار به دست آمده حدود 30 هزار دستگاه جرثقیل وجود دارد.

امارات جز سومین کشور پاک است که از نظر سوخت آلاینده ها، در تلاش استفاده از سوخت های پاک می باشد که هوای جو را خراب نکند و باعث آلودگی نشود، اما البته هنوز میزان زیادی از آلاینده های آن از سوختن گاز می باشد.

امارات موفق به ساخت یک شهر شده که نام آن مصدر نام دارد، که تمامی انرژی های خود را از طریق خورشید دریافت می کند.

بزرگ ترین برج جهان در امارات

امارات دارای بلندترین برج دنیا است، این برج در شهر دبی قرار دارد، ساخت برج خلیفه از سال 2004 آغاز شد.این برج 828 متر ارتفاع دارد و دارای 163 طبقه می باشد، جالب است بدانید که اگر شما در فاصله 90 کیلومتری از این برج باشید باز هم این برج را مشاهده می کنید.

پارک های هیجان انگیز دبی

در این بخش می خواهیم تا بهترین مراکز رفاهی، تفریحی و پارک های دبی را به شما عزیزان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

موشین گیت دبی

موشن گیت دبی

یک پارک موضوعی جذاب به همراه کاراکتر های بی نظیر هالیوودی که می توانید با آنها عکس بگیرید. هر آنچه که در سینمای هالیوودی شما مشاهده کنید و کاراکتر جذابی باشد در این پارک یافت می شود.

این پارک با ایده گیری از بهترین فرنچایزهای سینمایی سال‌های اخیر ساخته شده است.

لگو لند دبی

یک مکان جذاب و باورنکردنی برای کودکان شما قطعا لگو لند در دبی است، شما در لگولند دبی می توانید سواری کنید و سوار رولر کوستر ها بشوید، لوگو بسازید و در بخش های مختلف این مکان دوست داشتنی به بازی بپردازید.

شاید باورش سخت باشد اما علاوه بر کودکان، شما نیز می توانید در بخش های مختلف آن به بازی به پردازید و به یاد دوران کودکی خود لحظاتی را به خوشی بگذرانید.

لگو لند دبی

همچین در لوگو لند مکانی وجود دارد که فرزندان شما می توانند نقش آتش نشان را بازی کنند و یا گواهینامه رانندگی را دریافت کنند و ساعت ها مشغول بازی در این دنیای مهیج شوند، لوگو لند جز بهترین پارک های دبی شناخته می شود و شما می توانید فرزندان خود را برای ساعت ها سرگرم و خوشحال کنید.

خیلی ممنونیم از این که تا انتهای مطلب همراه ما بودید امیدواریم توانسته باشیم تا بهترین مناطق رفاهی در امارات و تفریحی و گردشگری را به شما معرفی کرده باشیم، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسانا مراجعه کنید، اگر نیاز به خدمات توریسی امارات دارید بدانید که سایت رسانا جز بهترین سایت های فارسی زبان می باشد که در جهت رفع نیازمندیهای فارسی زبانان فعالیت می کند.


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]