شرایط اقامت در امارات، زندگی دائم در بهترین کشور دنیا

يکشنبه 7 شهريور 1400
19:46
resana

شرایط اقامت در امارات

آیا تا به حال به شرایط اقامت در امارات فکر کرده اید؟ آیا می دانید امارات جز سومین کشور از نظر هوای پاک و بدون آلاینده است؟ آیا می دانید که درصد بیکاری در امارات فقط 5 درصد است که این یک آمار رویایی برای کار در امارات می باشد؟ با ما همراه باشید تا شما را تا انتهای این مطلب شگفت زده کنیم، زیرا قراره کلی نکات مهم که در هیچ کجای وب فارسی آن را پیدا نمی کید برای شما مطرح کنیم پس با ما همراه باشید.

اقامت امارات در سال های گذشته به یک رویا برای متقاضیان تبدیل شده بود، کشور امارات به یکی از اقتصاد های برتر منطقه تبدیل شده است و همین امر مهاجران زیادی را برای گرفتن اقامت به خود تبدیل کرده است.

همه چیز درباره اقامت امارات

اقامت امارات​​​​​​

کشور قدرتمند امارات، یکی از موفق ترین کشور های خاورمیانه تبدیل شده است و در جنوب غربی آسیا و شرق شبه جزیره عربستان قرار گرفته است.

با وجود شیوع و همه گیری ویروس کرونا و کاهش فروش نفت، باز هم تجارت این کشور استوار است و برنامه های متنوع گردشگری و تفریحی برای رشد اقتصاد خود در نظر گرفته اند.

با توجه به قوانین مهاجرتی این کشور در نوامبر 2020 مشخص شد که کشور امارات از میان متخصصان و استعدادهای برتر نیروی کار جذب می کند و به افرادی که صلاحیت دارند ویزای طلایی 10 ساله را می دهد.

اگر نمی دانید ویزای طلایی چیست بهتر است به وبلاگ رسانا مراجعه کنید و اطلاعات کاملی را در این خصوص بخوانید، در وبلاگ رسانا شما می توانید دسته اول ترین اطلاعات امارات را بخوانید و جز اولین نفری باشید که از قوانین، اخبار و حتی جاذبه های گردشگری امارات با خبر می شوید.

اقامت امارات از طریق تحصیل

اقامت امارات از طریق تحصیل

اگر به دنبال تحصیل در یک دانشگاه خوب با اساتید حرفه ای هستید این را بدانید که امارات به مهد یادگیری و شکوفایی علم و دانش تبدیل شده است که می توانید با تحصیل در این کشور به مقاطع عالی دانشگاهی برسید، شما می توانید از این روش برای اقامت استفاده کنید، فقط کافی است برای پذیرش دانشگاه مورد نظر خود اقدام کنید و از شرایط پذیرش آن آشنا باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی در امارات، می توانید از سایت رسانا کمک بگیرید.

اقامت از طریق سرمایه گذاری

اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری

اگر سرمایه گذار هستید این را می دانید که در مزرعه ای که آب و خاک خوبی داشته باشد، اگر کشاورزی کنید به ثروت خواهید رسید، امارات نیز جز آن دسته از کشور هایی هست که خاک آن برابر با طلا می باشد و هرآنچه که در این کشور بکارید چند برابر را درو خواهید کرد زیرا این کشور مهد ساخت و ساز، پیشرفت و ترقی می باشد.

قوانین اقامتی امارات، به افراد خارجی این اجازه را می دهد که با خرید ملک به ارزش یک میلیون درهم، اقامت امارات با مدت زمان 2 سال را دریافت کنند. با خرید ملک در امارات، خریدار می تواند به همراه خانواده، در این کشور زندگی کنند و از جاذبه های بی نظیر این کشور استفاده کنند.

اقامت از طریق برنامه نویسی

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که اخبار داغ امارات را دنبال میکند، حتما خواهید دانست که این کشور به تازگی فراخوان جذب چندین هزار برنامه نویس را دارد که در جهان سرو صدای زیادی کرده است. اگر برنامه نویس هستید و فکر میکنید که در این راه خبره و متخصص هستید بدانید که ممکن است این فرصت طلایی نسیب شما شود و اقامت 10 ساله را از آن خود کنید.

از این که تا انتهای مطلب همراه ما بودید از شما تشکر و قدردارنی میکنیم، برای آشنایی بیشتر با اخبار و اطلاعات کاربردی امارات می توانید رسانا را دنبال کنید، رسانا اولین مرجع طبقه بندی شده بیزینس های فارسی زبان است که برای خدمت رسانی به شما عزیزان پیاده سازی شده است.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]